eksperti-nazvali-naybilsh-yakisni-ta-zakhischeni-gorilchani-brendi-v-ukrayini

Експерти назвали найбільш якісні та захищені горілчані бренди в Україні

 • 58374 переглядiв

КИЇВ. 9 березня. УНН. Фахівці столичного Інституту споживчих експертиз дослідили найбільш популярні в Україні марки горілки на предмет захищеності від підробок та якість, передає УНН з посиланням на дані Інституту.

Зазначається, що дослідженню піддалася класична горілка наймасовіших виробників, у програмі дослідження були задіяні також Український науково-дослідний інститут спирту і Укрметртестстандарт.

У тесті взяли участь п’ять зразків найбільш популярних марок, а саме “Medoff”, “Green day”, “Козацька Рада”, “Горілочка”, “Байка” і “Хлібний дар”. Усі продукти були закуплені в торговельній мережі Києва.

Головну увагу фахівці приділили оцінці захищеності від фальсифікації, захисту горілки від підробок, інші оцінки виставлялися за такими параметрами, як органолептика (смак, колір, запах, аромат), фізико-хімічні показники (міцність, вміст альдегідів, сивушних масел та метилового спирту), також звернули увагу і на наявність необхідної споживачеві текстової інформації. Крім того, була проведена закрита дегустація професійною дегустаційною комісією, а також пробами, тобто звичайними споживачами.

У результаті перевірок експерти зазначили, що стосовно захисту всі бренди показали гарні результати. Пляшки продукції обладнані дозаторами, присутні термознаки, етикетки зроблені на найвищому поліграфічному рівні із захисними нанесеннями. Але були і певні винятки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Інтернет та алкоголь: чи варто ризикувати

“Наприклад, у "Козацької Ради“ і "Горілочки“ дозатори простіші, у "Байки“ і зовсім відкидна пробка, яка ускладнює підробку, але полегшує повторне використання. "Green day“ і "Хлібний дар“ оснащені краще конкурентів — у них більш складні дозатори і своєрідні ковпачки.

А ось захист у "Medoff“ перевершив всі мислимі канони. По-перше, пляшка обладнана оригінальним ковпаком, який унеможливлює повторне використання. Після відкриття пляшки навколо "горлечка“ з’являється червоне кільце, а всередину судини випадає „язичок“ з фірмовим гербом „Medoff“. Крім того, виробник також придумав креативну ідею — етикетка складається не з однієї частини, як у інших учасників тесту, а з двох, що значно ускладнює підробку, та й з точки зору дизайну виглядає досить естетично.

Експерти вперше бачать такі технології, і одноголосно зійшлися в думці, що зробити фальсифікат „Medoff“ неможливо, за що даний напій був заохочений додатковими балами в тесті”, — йдеться у повідомленні.

Окрім того, у лабораторії фахівці перевірили фізико-хімічні властивості тестованих зразків, а саме — міцність, вміст сивушних масел і альдегідів. Міцність всіх учасників виявилася ідентичною зазначеної на етикетках — 40%. Сивушні масла, незважаючи на те, що вони повсюдно застосовуються в харчовій і парфумерній промисловості, вельми небажаний гість у алкогольних напоях — вони псують смак, та й до того ж приводять виникнення побічних синдромів вранці. Альдегіди теж шкідливі — якщо їх багато, в напої проявляється гіркоту і різкий запах. Результати показали, що жоден із зразків не вийшов за рамки дозволеного.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На українському ринку зростає кількість псевдо-імпортного вина

Ще одним важливим етапом тестування стало проведення органолептичних випробувань. Дегустація проводилася в закритому режимі (експерти не бачили, яку саме марку горілки вони пробують) в три етапи. Настільки складний процес виставлення органолептичних оцінок обумовлений крайньою важливістю цих оцінок для всього дослідження, а також для більшої об’єктивності. Тому дегустували горілки звичайні споживачі (пробанди), а також дві незалежні одна від одної комісії з професійних експертів-дегустаторів.

Оцінки виставлялися за 10-бальною шкалою, за підсумками дегустації обчислювалося середнє арифметичне значення для кожної представленої горілки. У підсумку найбільшу кількість сумарних балів набрав “Medoff Classic”.

"Особливо дегустаторами була відзначена м’якість напою-переможця, що разом з безпрецедентною захистом від підробок робить цю марку лідером ринку. Решта учасників тесту також отримали високі оцінки, що в черговий раз підтверджує відмінну якість української горілки", — підсумували в Інституті споживчих експертиз.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, українці почали споживати більше пива та вина.

Українські Національні Новини

Кримінал та НП