Зазначається, що фахівці ІСЕ протестували п’ять зразків найбільш популярних марок гроліки за низкою показників, а саме “Medoff”, “Green day”, “Козацька Рада”, “Горілочка”, “Байка” і “Хлібний дар”.
Уся продукція для досліджень була закуплена в торговельній мережі Києва.
За результатами експертизи щодо захищеності від підробок, всі бренди показали гарні результати.
“Пляшки продукції обладнані дозаторами, присутні термознаки, етикетки зроблені на найвищому поліграфічному рівні із захисними нанесеннями”, — констатували в ІСЕ.
Однак лідером у цій перевірці став бренд “Medoff”.
“Захист у “Medoff” перевершив всі мислимі канони. По-перше, пляшка обладнана оригінальним ковпаком, який унеможливлює повторне використання. Після відкриття пляшки навколо “горлечка” з’являється червоне кільце, а всередину судини випадає “язичок” з фірмовим гербом “Medoff”. Крім того, виробник також придумав креативну ідею — етикетка складається не з однієї частини, як у інших учасників тесту, а з двох, що значно ускладнює підробку, та й з точки зору дизайну виглядає досить естетично.
Експерти вперше бачать такі технології, і одноголосно зійшлися в думці, що зробити фальсифікат „Medoff“ неможливо, за що даний напій був заохочений додатковими балами в тесті”, — зазначили фахівці Інституту споживчих експертиз.