klasychna-sumka-chanel-vpershe-podolala-tsinovyi-barier-u-10-000-yevro

Класична сумка Chanel вперше подолала ціновий бар’єр у 10 000 євро

 • 26776 переглядiв

Chanel підняв ціни на свої сумки середнього розміру з клапаном до понад 10 000 євро в Парижі, що на 6,2% більше, ніж на початку 2024 року, через зростання витрат на сировину та виробництво, незважаючи на зниження попиту.

Сумка Chanel середнього розміру з клапаном зараз коштує в Парижі понад 10 000 євро. Це приблизно на 6,2% більше, ніж 9700 євро на початку 2024 року, пише Bloomberg, передає УНН.

Деталі

Зазначається, що деякі бренди класу "люкс" готові продовжувати підвищувати ціни, попри зниження попиту. Одним із таким брендів є Chanel.

Chanel оцінює свої сумки відповідно до собівартості. Ціни на сировину та витрати на виробництво були відзначені постійною інфляцією протягом останнього року, що змусило нас коригувати наші ціни в бутиках

сказав представник Chanel Bloomberg у середу, 27 березня.

За його даними, це підвищення набуде чинності на всіх ринках з 27 березня 2024 року, із середньою ставкою коригування 6 відсотків у євро

У вересні Chanel підвищила ціни на 6-8 відсотків на таких ринках, як Китай, Японія та Австралія.

Доповнення

Ексклюзивні бренди класу "люкс" можуть застосовувати підвищення, не обов’язково втрачаючи клієнтів. Але торік з’явилися ознаки, що заможні клієнти скорочують свої витрати.

Chanel переважно обслуговує найзаможніших клієнтів, нарівні з Hermes International або виробником годинників Rolex, чия споживча спроможність є більш стійкою, попри загальне уповільнення попиту.

З вогнем в душі до перемоги: як бренд українського коньяку "Довбуш Карпатський" підтримує військових12.09.23, 13:45 • [views_272640]

Лілія Подоляк

Суспільство