omelyan-vvazhaye-scho-aeroport-u-dnipri-mozhut-perebuduvati-bez-byudzhetnikh-groshey

Омелян вважає, що аеропорт у Дніпрі можуть перебудувати без бюджетних грошей

 • 7579 переглядiв

КИЇВ. 14 травня. УНН. "Ганьбою для держави" назвав міністр інфраструктури Володимир Омелян той факт, що "жителі Дніпра не можуть користуватися власним аеропортом", передає УНН.

Для тих, хто хоче вилетіти з обласного центру, небо, по суті, закрите, - за кордон доводиться відправлятиметься із Запоріжжя або Києва. А переліт між обласним центром і столицею обходиться жителям мегаполіса в 10-12 тисяч гривень.

У понеділок, 14 травня, під час ділової поїздки на Наддніпрянщину, міністр обговорював з місцевою владою, в основному, стан доріг в регіоні і джерела фінансування їх реконструкції. Після шестирічного простою, наприклад, зрушило з місця будівництво окружної дороги навколо Дніпра - на ці цілі з обласного бюджету вперше виділено 38 мільйонів гривень.

Радник губернатора Юрій Голік назвав і інші цифри: "На реконструкцію доріг, які нарешті прийняті на баланс області, в цьому році виділено 500 мільйонів гривень, а через рік фінансування планується довести до мільярда". Пріоритетні напрямки - Київ, Запоріжжя, Кобеляки, Кривий Ріг. Безпрецедентну суму, більш ніж в мільярд гривень, виділила обласна влада і на реконструкцію доріг, що знаходяться в межах населених пунктів.

Таким чином, до нового аеропорту, який планується побудувати в Дніпрі, можна буде дістатися без проблем з будь-якої точки області. Ось тільки точне розташування повітряних воріт поки не відомо. Володимир Омелян вважає, що "в державному фінансуванні цього проекту необхідності немає, - витрати повинні взяти на себе комерційні структури регіону". Хоча, як відомо, реконструкцію аеропортів у Києві та Львові повністю оплатила держава. І навіть в Харкові, де аеропорт капітально перебудували і добудували в форматі приватно-державного партнерства, будівництво нової злітно-посадкової смуги та інші роботи на аеродромі фінансувалися з держбюджету. Тому поки не ясно, як "комерційні структури регіону" можуть щось робити з аеродромом Дніпра - об'єктом майже військового призначення, враховуючи близькість міста до зони АТО.

Саме від фінансового ресурсу буде залежати, де почнуться роботи: на базі старого аеропорту або в абсолютно новому місці. Можливо, на трасі, що веде до Запоріжжя.

"Ми дуже серйозно працюємо над цим питанням, - сказав Володимир Омелян, - і чекаємо зараз тільки меседжу від перших осіб держави, щоб почати з нуля цей серйозний проект. Упевнений, що через 1-2 роки небо над Дніпром буде відкрите".

Українські Національні Новини

Економіка