13 грудня, 2011 | 19:01
Політика
 
Автор: Олена Архіпова

М.Чечетов: Державний бюджет на 2012 рік буде прийнятий наступного тижня

М.Чечетов: Державний бюджет на 2012 рік буде прийнятий наступного тижня

Про те, як проходитиме останнє пленарне засідання Верховної Ради України у 2011 році, які документи будуть прийняті парламентом у бліц-інтерв’ю УНН розповів народний депутат фракції Партії регіонів Михайло Чечетов.

Пленарний тиждень, що триватиме з 20 по 23 грудня, стане останнім пленарним тижнем Верховної Ради у 2011 році. Які важливі рішення будуть прийняті у ці дні?

Наступного пленарного тижня ми приймемо Державний бюджет. Приймемо у другому читанні остаточно. Як кажуть, покладемо його під ялинку. У новий рік ми вступимо з Державним бюджетом. При цьому, попри всі негативні зовнішні впливи, а ви подивіться яка криза охопила Європейський Союз, нам вдалося закласти у бюджеті на наступний рік підвищення соціальних стандартів на 20%. Ми заклали підвищення виплат чорнобильцям, ми заклали підвищення зарплат бюджетникам, зокрема вчителям на 600 – 800 гривень підвищення зарплати. І це при тому, що сьогодні діє стара ціна на газ. Та фантастична ціна на російський газ, що розраховується за формулою підписаною Юлією Тимошенко. Ця ціна підриває нашу економіку, але ми знайшли ресурс на підвищення соціальних виплат.  Крім того, ми сподіваємося, що новий газовий договір, якщо не до кінця цього року, то вже на початку наступного року, буде підписаний. Тоді буде нова ціна на газ і з’явиться новий ресурс для підвищення соціальних виплат. Загалом, бюджет наступного року дає можливість нарощувати темпи економічного зростання. Очікується  десь 4% економічного росту і десь у межах 2,5% ВВП прогнозується дефіцит. Це економічне зростання дозволить отримати додатковий фінансовий ресурс, який буде спрямований на підвищення соціальних стандартів.

Ось такий бюджет ми приймемо вже наступного тижня.

Але ж Кабмін затягнув з терміном підготовки проекту держбюджету до другого читання…

Ні. Кабмін не затягував. Кабмін міг подати і раніше. Але справа в тому, що ми всі сподівалися на підписання нового газового договору. Сьогодні бюджет розрахований виходячи з фантастичної ціни на газ 414 – 416 доларів за тисячу кубометрів, а ми сподівалися, що договір буде підписано і ціна впаде приблизно вдвічі. Якби вдалося підписати нову ціну, то у бюджеті з’явилися додаткові ресурси. Їх можна було б спрямувати, в тому числі, і на ще більше підвищення соціальних стандартів. У нас були підстави сподіватися на підписання договору і тому Кабмін трохи відклав подання проекту бюджету. Але виходить так, що договір буде підписаний, ймовірніше всього, вже наступного року. І ми приймемо бюджет виходячи зі старої ціни на газ, адже ми не хочемо аби країна вступала у наступний рік без найважливішого фінансового документа. І ніякої провини Мінфіну чи Кабміну у тому, що відкладався розгляд бюджету немає. Вони могли ще минулого пленарного тижня подати бюджет. Але було вирішено зачекати.

Коли буде підписано нову ціну на газ, тоді до державного бюджету будуть вноситися корективи.

На Вашу думку прийняття держбюджету пройде спокійно?

Наступного тижня спокійно та впевнено буде прийнято бюджет. Ми працюємо. Знаєте як говорять? Стабільність – ознака класу. І ми продемонструємо стабільну та висококласну роботу. Те що опозиція буде пищати, битися головою об стіну – нам не завадить працювати. А ви не сумнівайтеся, що вони будуть заважати. Їм потрібна картинка, тому вони будуть чинити перешкоди, будуть піднімати вереск, аби привернути до себе увагу. Але нормальні люди працюватимуть. Ви пригадайте скільки шуму було довкола закону про вибори народних депутатів. А скільки за нього проголосувало? 366 народних депутатів. В тому числі і частина опозиції проголосувала.

Михайло Васильович, як ви вважаєте, може опозиція так само як закон про вибори підтримати і державний бюджет?

За державний бюджет голосувати не буде. Оскільки у них уже голова зайнята виборами. Їх не хвилює підвищення соціальних стандартів, питання підвищення соціальних виплат чорнобильцям, афганцям та іншим категоріям. Їх хвилюють тільки вибори. Тому їх участь у прийнятті бюджету обмежиться криками.

Вони вже зайняті підготовкою до виборів. А враховуючи те, що новий закон про вибори народних депутатів відсікає значну частину опозиції, ситуація для них ускладнюється. А вони самі взяли і викинули значну частину опозиції на смітник. Самі прийняли рішення про встановлення 5% прохідного бар’єру, про скасування політичних блоків. Адже опозиціонери теж цей закон доробляли.  Вони просто цими діями майже половину своїх депутатів викинули на політичний смітник і закрили їм можливість для проходження до наступного парламенту. Тому у них починаються міжусобиці. А тому опозиційних голосів за Державний бюджет ми не отримаємо. Але у більшості цілком стане голосів прийняти документ.

Які пункти проекту державного бюджету можуть викликати найгостріші дискусії?

Я думаю, що будуть наполягати на тому, що необхідно ще більше підвищувати соціальні виплати та зарплати.  Але ж ми реалісти, а не популісти. Ми ж не хочемо повторення тієї ситуації, що склалася сьогодні. Ви ж зрозумійте, що були популісти, які приймали закони під які просто відсутні кошти. У всіх каденціях були і нормальні депутати, а були і такі, що приймали подібні закони. А потім люди питають, чому їм не виплачують те, що прописано в законі. А тому, що у бюджеті відсутні кошти. Виникає питання навіщо ці закони приймалися. Для отримання голосів на виборах. А те, що виплачуватися не буде, це їх тоді не хвилювало. У результаті таких законів назбиралося на три бюджети. Я думаю, що і цього разу вимагатимуть підвищити виплати ще більше. Але ми реалісти. Буде зростати економіка – будуть підвищуватися соціальні стандарти. Будуть фінансові ресурси у бюджеті – будемо підвищувати виплати. Ми не дозволимо знову будувати повітряні замки.

Як Ви вважаєте, чи необхідно переглянути соціальні закони, як це нещодавно запропонував зробити спікер Верховної Ради Володимир Литвин?

Нам необхідно провести ревізію, як самих пільг, так і пільговиків. У нас уже до абсурду доходить. З’явилися такі ліквідатори аварії на ЧАЄС яким на час катастрофи було десь 15 років. Як таке можливо? А це такі "ліквідатори", які купили собі статус. І самі чорнобильці говорять про те, що необхідно провести ревізію. Це необхідно аби відділити чесних та мужніх людей від тих, хто до них просто прилип. І це дозволить, і пенсії підвищити справжнім ліквідаторам. Така інвентаризація має торкатися і інших категорій пільговиків.

 
Додати коментар
Реалист, 14 19:28 Відповісти    
Як вже достав цей дирижер!!!Соромно дивитись і слухати парламентську клоунаду кнопкодавів.
варвара, 13 21:33 Відповісти    
Ох как сладко заливает Только пусть инвентаризацию льгот начнут с себя Больше всего льгот у них Отсидел в парламенте и всю жизнь оставшуюся живет за счет нашего кармана
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Т.Дудко: басманним судам Росії не зійде з рук закриття ОУР 23:49 Т.Дудко: басманним судам Росії не зійде з рук закриття ОУР
Б.Березовський: Юля для Путіна - це товар у грі 16:38 Б.Березовський: Юля для Путіна - це товар у грі
П.Цибенко: ветерани не дозволять переписати історію Великої Вітчизняної війни 13:47 П.Цибенко: ветерани не дозволять переписати історію Великої Вітчизняної війни
В.Корнілов: питання російської мови може зіграти з ПР злий жарт 18:23 В.Корнілов: питання російської мови може зіграти з ПР злий жарт
В.Фесенко: ми неодноразово бачили дулю в кишені друзям по опозиції 14:57 В.Фесенко: ми неодноразово бачили дулю в кишені друзям по опозиції
С.Сас: влада апріорі не може сама себе контролювати 21:08 С.Сас: влада апріорі не може сама себе контролювати
С.Кілінкаров: фальсифікацій на виборах уникнути неможливо 10:40 С.Кілінкаров: фальсифікацій на виборах уникнути неможливо
Селяни вирізають корів, протестуючи проти молочної цінової політики – І.Томич 19:04 Селяни вирізають корів, протестуючи проти молочної цінової політики – І.Томич
Людину зупиняє невідворотність відповідальності за скоєне - В.Занфіров. 16:21 Людину зупиняє невідворотність відповідальності за скоєне - В.Занфіров.
В.Бала: всім вже набридла політична істерика щодо виборчого закону 16:34 В.Бала: всім вже набридла політична істерика щодо виборчого закону
Р.Крамаренко: проект будівництва четвертої лінії метро дуже амбітний і дуже потрібний киянам 12:54 Р.Крамаренко: проект будівництва четвертої лінії метро дуже амбітний і дуже потрібний киянам
В.Небоженко: депутат, обраний шляхом фальсифікації, не являє собою політичної сили 12:30 В.Небоженко: депутат, обраний шляхом фальсифікації, не являє собою політичної сили
Я.Сухий: відокремлення бізнесу від політики – це лише декларація 11:50 Я.Сухий: відокремлення бізнесу від політики – це лише декларація
Політтехнолог: до парламенту потраплять 5% молодих і харизматичних 11:07 Політтехнолог: до парламенту потраплять 5% молодих і харизматичних
Для боротьби із рейдерством потрібні нещадні законодавчі ініціативи – В.Горбулін 09:02 Для боротьби із рейдерством потрібні нещадні законодавчі ініціативи – В.Горбулін
Зрив програми з МВФ є дуже великою помилкою уряду – В.Суслов 12:00 Зрив програми з МВФ є дуже великою помилкою уряду – В.Суслов
Ігор Лисов: іпотека під 3% вже працює для молодих сімей 13:00 Ігор Лисов: іпотека під 3% вже працює для молодих сімей
Ми шоковані тією інформацією, яку дає Тимошенко у новини - ув’язнена Качанівської колонії № 54 13:15 Ми шоковані тією інформацією, яку дає Тимошенко у новини - ув’язнена Качанівської колонії № 54
М.Добкін: Без опозиції дуже важко - сильний опонент змушує працювати краще 22:00 М.Добкін: Без опозиції дуже важко - сильний опонент змушує працювати краще
Потрібно квотувати присутність жінок в парламенті – Н.Вітренко 14:39 Потрібно квотувати присутність жінок в парламенті – Н.Вітренко
Через будівництво конфайменту активність повітря у "зоні відчуження" зросла у тисячу разів – Ю.Андрєєв 11:30 Через будівництво конфайменту активність повітря у "зоні відчуження" зросла у тисячу разів – Ю.Андрєєв
Ходорковський може очолити російський опозиційний рух – Б.Березовський 14:05 Ходорковський може очолити російський опозиційний рух – Б.Березовський
Тимошенко проплатила 10% депутатів ПАРЄ – М.Чечетов 20:35 Тимошенко проплатила 10% депутатів ПАРЄ – М.Чечетов
О.Кучеренко: на врегулювання тарифів ЖКГ знадобиться декілька років 12:10 О.Кучеренко: на врегулювання тарифів ЖКГ знадобиться декілька років
П.Симоненко: завдання Уповноваженого з прав людини – забезпечити народний контроль 18:54 П.Симоненко: завдання Уповноваженого з прав людини – забезпечити народний контроль
Опозиція не хоче розглядати рекомендації резолюції ПАРЄ – І.Попеску 07:34 Опозиція не хоче розглядати рекомендації резолюції ПАРЄ – І.Попеску
М.Погребінський: найбільше досягнення В.Януковича – відновлення економічного зростання 19:15 М.Погребінський: найбільше досягнення В.Януковича – відновлення економічного зростання
А.Гриценко: наразі ніхто не займається переведенням ЗСУ на контрактний принцип 17:27 А.Гриценко: наразі ніхто не займається переведенням ЗСУ на контрактний принцип
Конфлікту між М.Азаровим і В.Хорошковським не буде - Ю.Мірошніченко 13:00 Конфлікту між М.Азаровим і В.Хорошковським не буде - Ю.Мірошніченко
Проект КПК зазнає серйозних змін під час підготовки до другого читання - С.Ківалов 11:47 Проект КПК зазнає серйозних змін під час підготовки до другого читання - С.Ківалов
Україну хочуть зробити частиною імперії під назвою Євроазійський Союз – В.Огризко 13:53 Україну хочуть зробити частиною імперії під назвою Євроазійський Союз – В.Огризко
К.Самойлик: проблема захисту наших дітей, всиновлених іноземцями, стоїть дуже гостро 12:20 К.Самойлик: проблема захисту наших дітей, всиновлених іноземцями, стоїть дуже гостро
Лібералізація візового режиму з ЄС для України, як повернення вкладів Ощабанку СРСР - Т.Чорновіл 20:57 Лібералізація візового режиму з ЄС для України, як повернення вкладів Ощабанку СРСР - Т.Чорновіл
В.Фесенко розповів про підстави для виникнення нового "Майдану" 17:55 В.Фесенко розповів про підстави для виникнення нового "Майдану"
У Комітеті свободи слова претензії журналістів до львівського губернатора назвали маячнею 11:13 У Комітеті свободи слова претензії журналістів до львівського губернатора назвали маячнею
Негативний досвід спілкування із правоохоронцями мають небагато українців – В.Поліщук 18:48 Негативний досвід спілкування із правоохоронцями мають небагато українців – В.Поліщук
В.Лук'янов: Державний бюджет не можна змінювати похапцем 18:37 В.Лук'янов: Державний бюджет не можна змінювати похапцем
Н.Карпачова: соціальне розшарування населення в Україні поглиблюється 22:26 Н.Карпачова: соціальне розшарування населення в Україні поглиблюється
Мене тільки раз лікували в ізоляторі, але й то за кошти рідних – В.Іващенко 14:45 Мене тільки раз лікували в ізоляторі, але й то за кошти рідних – В.Іващенко
В.Грицак: на реформування МВС потрібно щонайменше 5 років 17:30 В.Грицак: на реформування МВС потрібно щонайменше 5 років
Василь Ядуха: потрібно розраховувати не лише на державу, а й на власні сили 12:37 Василь Ядуха: потрібно розраховувати не лише на державу, а й на власні сили
Б.Соколовський: Росія має юридичні підстави звернутися до Стокгольмського арбітражу 15:51 Б.Соколовський: Росія має юридичні підстави звернутися до Стокгольмського арбітражу
В.Фесенко: у 2011 році ми побачили беззубість опозиції 15:27 В.Фесенко: у 2011 році ми побачили беззубість опозиції
Слово "тендер" терпіти не можу - О.Аніщенко 13:40 Слово "тендер" терпіти не можу - О.Аніщенко
В.Лук’янов:  завтра у Москві можуть вирішити питання ціни на російський газ 18:33 В.Лук’янов: завтра у Москві можуть вирішити питання ціни на російський газ
М.Чечетов: Державний бюджет на 2012 рік буде прийнятий наступного тижня 19:01 М.Чечетов: Державний бюджет на 2012 рік буде прийнятий наступного тижня
В.Янукович: підтримую заборону проведення масових заходів з використанням авто- та мототехніки на заповіданих територіях 20:11 В.Янукович: підтримую заборону проведення масових заходів з використанням авто- та мототехніки на заповіданих територіях
В.Лановий:  позиції євро відновляться тільки через кілька років 18:07 В.Лановий: позиції євро відновляться тільки через кілька років
К.Затулін: Виборів без порушень не буває 13:27 К.Затулін: Виборів без порушень не буває
Ю.Мірошниченко: краще б ВО "Свобода" була в парламенті, аніж на вулиці 16:30 Ю.Мірошниченко: краще б ВО "Свобода" була в парламенті, аніж на вулиці
Р.Безсмертний: Ющенко вберіг би Тимошенко від в'язниці, якби не призначив її прем'єром 01:14 Р.Безсмертний: Ющенко вберіг би Тимошенко від в'язниці, якби не призначив її прем'єром
Леонід Грач: Могильов не продовжуватиме лінію Джарти 12:12 Леонід Грач: Могильов не продовжуватиме лінію Джарти
Д.Корчинський: знаряддям пропаганди для нас є скандал, тому що на все інше немає грошей 13:18 Д.Корчинський: знаряддям пропаганди для нас є скандал, тому що на все інше немає грошей
Дмитро Табачник: Україна готова залучити унікальний досвід кубинських вчених 10:00 Дмитро Табачник: Україна готова залучити унікальний досвід кубинських вчених
Обсяги транзиту через українську ГТС падають – експерт 11:52 Обсяги транзиту через українську ГТС падають – експерт
Вітренко: гноїти жінку у в’язниці – справа слабких чоловіків 10:43 Вітренко: гноїти жінку у в’язниці – справа слабких чоловіків
О.Кужель: якби я в молодості захотіла вийти заміж за принца Чарльза, я б вийшла! 10:11 О.Кужель: якби я в молодості захотіла вийти заміж за принца Чарльза, я б вийшла!
Тарас Чорновіл: Янукович зробив із Тимошенко символ для ЄС 09:57 Тарас Чорновіл: Янукович зробив із Тимошенко символ для ЄС
С.Ківалов: "під мене" не готують крісло голови Верховного суду 18:31 С.Ківалов: "під мене" не готують крісло голови Верховного суду
З правової точки зору розпустити парламент сьогодні майже неможливо – С.Сас 13:42 З правової точки зору розпустити парламент сьогодні майже неможливо – С.Сас
Аеропорт "Львів" може стати транзитним на шляху з Азії до Америки - Тарас Чорновіл 21:43 Аеропорт "Львів" може стати транзитним на шляху з Азії до Америки - Тарас Чорновіл
О.Єфремов: Жодних протиріч між парламентом та Кабміном немає 13:31 О.Єфремов: Жодних протиріч між парламентом та Кабміном немає
Луценка мають звільнити – Т.Березовець 11:50 Луценка мають звільнити – Т.Березовець
Борис Клімчук: Я не бізнесмен, я – державний менеджер 09:33 Борис Клімчук: Я не бізнесмен, я – державний менеджер
Партія регіонів перетворилась на тоталітарну секту - Г.Москаль 19:30 Партія регіонів перетворилась на тоталітарну секту - Г.Москаль
Євген Царьков: Уряд "підігнав" проект Держбюджету під вимоги МВФ 17:21 Євген Царьков: Уряд "підігнав" проект Держбюджету під вимоги МВФ
В.Корнілов: у випадку міжнародного суду Україні підвищать ціну на газ 17:30 В.Корнілов: у випадку міжнародного суду Україні підвищать ціну на газ
Д.Табачник: ми маємо постійно культивувати, що є успішною нацією 10:28 Д.Табачник: ми маємо постійно культивувати, що є успішною нацією
В.Олійник: написання вироку для Тимошенко займе 3-4 дні 13:19 В.Олійник: написання вироку для Тимошенко займе 3-4 дні
Н.Шуфрич: міністерське крісло ніколи не було для мене метою 13:54 Н.Шуфрич: міністерське крісло ніколи не було для мене метою
А.Павловський: БЮТ-"Батьківщина" та НУ-НС не об’єднаються 18:41 А.Павловський: БЮТ-"Батьківщина" та НУ-НС не об’єднаються
О.Гарань: в Україні ще довго буде більше ніж три партії 20:01 О.Гарань: в Україні ще довго буде більше ніж три партії
В.Фесенко: не очікую революційних змін у парламенті в наступному політичному сезоні 11:28 В.Фесенко: не очікую революційних змін у парламенті в наступному політичному сезоні
Коли я слухав справу Ю.Тимошенко, у мене була президентська охорона - екс-суддя Печерського суду 10:26 Коли я слухав справу Ю.Тимошенко, у мене була президентська охорона - екс-суддя Печерського суду
Степан Хмара: Тимошенко поставила Україну на коліна! 16:43 Степан Хмара: Тимошенко поставила Україну на коліна!
М.Рудьковський: рекомендую Луценку взяти хороших адвокатів - вони ефективніші, ніж політичні заяви 12:31 М.Рудьковський: рекомендую Луценку взяти хороших адвокатів - вони ефективніші, ніж політичні заяви
В.Горбаль: деякі "помаранчеві" кадри, задіяні із політичної доцільності, варто було вигнати ще при В.Ющенку 14:35 В.Горбаль: деякі "помаранчеві" кадри, задіяні із політичної доцільності, варто було вигнати ще при В.Ющенку
О.Бондаренко: журналісти не зізнаються собі, що серед них є хабарники і корупціонери 15:36 О.Бондаренко: журналісти не зізнаються собі, що серед них є хабарники і корупціонери
Л. Кожара: якби Тимошенко стала президентом, ми мали б ситуацію теперішньої Греції 13:41 Л. Кожара: якби Тимошенко стала президентом, ми мали б ситуацію теперішньої Греції
О.Федута: Лукашенко збудував відмінну державу-п’явку 13:04 О.Федута: Лукашенко збудував відмінну державу-п’явку
 
 
 
 
 Новини світу
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 
 
 
Погода, Новости, загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
 
 
 
 
 

Рейтинг@Mail.ru