|
23.05.12 Новини столиці
Автор: Олександр СивачукЛ.Парцхаладзе: Київ - не Париж, бо у нас панує будівельний хаос
|
22 лютого
| 01:18
Здоров'я
Дієтичні газовані напої викликають інфаркт - лікаріКИЇВ. 22 лютого. УНН. Вчені із США встановили, що дієтичні газовані напої з нез'ясованих поки причин підвищують ризик інфаркту, передають іноземні ЗМІ. Так звані дієтичні газовані напої дійсно можуть сприяти схудненню при регулярному вживанні в порівнянні із звичайною газованою водою, яка містить багато цукру. Але, як стверджують американські дослідники, серед любителів щодня тамувати спрагу з їх допомогою інфаркти зустрічаються помітно частіше, ніж серед тих, хто віддає перевагу звичайну чисту воду. Учені з медичного центру Міллера при університеті міста Майамі спостерігали протягом 10 р. групу літніх американців обох статей, яким до початку дослідження виповнилося 69 р. і більше. Всього в дослідженні брали участь 2564 особи. Після завершення експерименту з'ясувалося, що в цій групі серцево-судинні події відбулися у 591 людини, зокрема інфаркт міокарда, інсульт або смерть від цих недуг. Аналіз захворюваності хворобами серця і судин і харчових переваг учасників дослідження показав, що у тих з них, хто щодня пив дієтичні газовані напої ризик розвитку інфаркту або інсульту зростав на 44%. Однак автори підкреслюють, що в даний час вони не можуть пояснити це явище. Вчені вказують на той факт, що в їх дослідженні було також виявлено, що у любителів дієтичних напоїв частіше спостерігалися підвищений артеріальний тиск, діабет і підвищені рівні поганого холестерину.
Зазанчимо, що раніше інші вчені в дослідах з пацюками встановили, що підсолоджувачі, якими при виробництві дієтичних газованих напоїв замінюють цукор, підвищують апетит і відповідно призводять до появи надмірної ваги, але поки неясно чи можна відносити ці спостереження і до людей. Джерело: УНН
Додати коментар
|



