Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
неділя, 24 вересня 2017 р.14:23
Новини: Економіка

Експерт пояснив, чому відомі бренди пального йдуть на фальсифікат продукції

Експерт пояснив, чому відомі бренди пального йдуть на фальсифікат продукції

Не якісне пальне це не нова практика в Україні і заради високих прибутків відомі бренди жертвують своєю репутацією. Таку думку висловив експерт.

КИЇВ. 3 березня. УНН. Бодяга — це не новина на українському ринку нафтопродуктів, і навіть відомі бренди заради гарних прибутків йдуть на те, що жертвують своєю репутацією та продають неякісне пальне. Сьогодні на це також може впливати і фактор зубожіння ринку. Про це в ексклюзивному коментарі УНН розповів експерт, президент Центру глобалістики “Стратегія ХХI” Михайло Гончар.

Нагадаємо, що напередодні Держпродспоживслужба оприлюднила результати дослідження якості пального на відомих вітчизняних АЗС.

Так, неякісне пальне виявили на окремих АЗС таких мереж як “ОККО”, “БРСМ-Нафта”, “Укрнафта”, “Оріон”, “Marshal”.

З цього приводу, М. Гончар зазначив, що кількість неякісного пального в Україні зростає, і причин цьому декілька.

“А зараз чому зростає — тому що, власне кажучи, основна частина нафтопродуктів, які споживаються в Україні — імпортовані нафтопродукти. Імпорт нафтопродуктів означає, що перш, ніж купити бензин чи дизпаливо, компанія-трейдер вона спочатку має купити валюту. Відповідно, ми бачимо, що курсова нестабільність продовжується , при чому з точки зору зростання курсу долара і знецінення гривні. А імпортери, які закуповують пальне закордоном — вони закладають ще більш низький курс гривні стосовно долара, відповідно це має відбитися на цінах на АЗС.

Купівельна спроможність населення знижується.

З іншого боку уряд пресингує трейдерів не те, щоб вони не підвищували ціни — а навпаки — знижували їх, бо, мовляв, нафта дешевшає. Відповідно, трейдери потрапляють у складне становище, коли вони і можуть імпортувати більше нафтопродуктів для задоволення потреб ринку, але знижена купівельна спроможність населення не дає можливості за високою ціною реалізувати ці обсяги. Але ж бізнес треба продовжувати, тому знайшли вихід — бродяжити.

Вони (нафтотрейдера, — ред.) загнані у глухий кут. Тим більше, ми знаємо наскільки „досконале“ валютне регулювання, що для того, аби купити нафтопродукти — треба спочатку купити долари”, — зазначив він.

На думку експерта, коли йдеться про гарні прибутки, деякі нафтотрейдери готові жертвувати ім’ям бренда.

“Ім’я, бренд... коли мова іде про гарні прибутки, чи в даному випадку аби зберегти свої позиції на ринку — готові йти і на таке — і жертвувати своєю репутацією. Не знаю чого тут більше: жадоба до грошей на рівні менеджменту, який припускає подібну практику всупереч корпоративній етиці?

Також є і фактор зубожіння споживача, який не може платити більше. Як наслідок — обсяг ринку стиснувся —і це теж має місце”, — резюмував М. Горчар.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, у ДФС назвали найгірші АЗС.

Так, за даними дослідження якості бензину та ДП, кожна третя проба пального не відповідає стандартам.

Також нагадаємо, що експерти нафтового ринку прогнозують подальше здорожчання бензину та ДП.

“Якщо середня ціна на дизпаливо зараз виходить 16 грн, на А-95 — десь 18 грн (я маю на увазі середню ціну), то, скоріш за все, ближче до весни середня ціна на дизпаливо може вирости з 16 до 16,5, а на А-95 — в середньому з 18 до 19 грн і навіть трохи вище. Знову ж таки, це за умови, що не буде суттєвих коливань валюти”, — вважає Юрій Корольчук.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...