Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 25 травня 2017 02:56
youtube
Ексклюзив: Економіка

Ю. Чижмарь: Сплата акцизу на нафтопродукти у гривні дозволить знизити вартість пального на 10-15%

Ю. Чижмарь: Сплата акцизу на нафтопродукти у гривні дозволить знизити вартість пального на 10-15%

Експерт вважає, що продукція, яка виробляється в Україні, не може оцінюватися у євро, а акцизи не можуть сплачуватися у євро.

КИЇВ. 25 березня. УНН. Якби уряд врегулював норму щодо сплати акцизу на нафтопродукти, які імпортуються в Україну та виробляються у нас, та дозволив сплачувати його не у євро, а у гривні, то вартість пального для українського споживача одразу знизилась б на 10-15%. Про це у коментарі УНН повідомив, нардеп, член Комітету ВРУ з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки Юрій Чижмарь.

“Податкова база — це взагалі один із механізмів врегулювання цін на ринку, і що стосується нафтопродуктів, то зрозуміло, що оскільки у нас багато складових нафтопродуктів, які і виробляються в Україні, і завозяться в Україну — вони всі оцінені у євро — то через інфляційні процеси ціна буде рости, незалежно від того, що на сьогоднішній день ціна на нафту на світовому ринку значно знизилась. Тобто інфляція перекриває це подешевлення самої нафти, тому у гривневому еквіваленті нафтопродукти — бензин, дизель, не дешевіють.

Ми завжди говоримо про це урядовцям, що продукція, яка виробляється в Україні, вона не може оцінюватися у євро, акцизи не можуть сплачуватися у євро. І дуже багато складових саме нафтопродуктів, вони оцінені у євро, тому якби уряд хоча б цю норму врегулював — я думаю, що на 10-15% ціни на ринку могли б впасти. Це і є податкова база”, — сказав він.
За його словам, незалежно від того, чи нафтопродукт імпортований, чи виробляється безпосередньо в Україні, акциз на нього необхідно спрачувати у євро.

“Це нонсенс. Акцизи у нас всі у євро зацінені не залежно від того, чи цей нафтопродукт завезений в Україну і є імпортним, чи це є внутрішньовироблений нафтопродукт, він все рівно оцінюється у євро і сплачуються акцизи у євро.
Уряд в в змозі змінити цю ситуацію — внести зміни до податкового законодавства.

По-перше, це стримує розвиток внутрішнього виробництва, а з другої сторони — це підвищує ціни навіть на ту продукцію, яка виробляється в Україні.

Я розумію, коли продукція купується з-за кордону, у валюті, ціна росте, інфляція іде, гривнева вартість росте — це все зрозуміло, але коли це вітчизняна продукція — це нонсенс. І, на жаль, і Яресько, і Яценюк не взяли це до уваги. Для них на той час було важливо наповнити бюджет. І зрозуміло, що в цій ситуації, коли податки у євро — контрабанда нафтопродуктів стає дуже цікавою”, — сказав він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, на українських АЗС зросли ціни на пальне.

При цьому, за словами експерта Л. Косянчука, об’єктивно, ціни на бензин та ДП мають підстави ще для подальшого росту. Подорожчання може сягнути 2,5 грн на 1 л.

Також Л. Косянчук вважає, що звинувачення на адресу мереж АЗС, які озвучив АМКУ щодо начебто змови між нафтотрейдерами, є лише спробою “знайти крайніх”.

Крім того, нагадаємо, що самі нафтотрейдери заявили, що їм не вигідне здорожчання пального, адже таким чином вони втрачають клієнтів.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...