Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
середа, 26 липня 2017 р.20:45
Новини: Економіка

Видимих змін із початком електронного адміністрування на ринку пального немає - юрист

Видимих змін із початком електронного адміністрування на ринку пального немає - юрист

Юрист Дмитро Йовдій повідомив, що й сьогодні до нього надходить значна кількість скарг від споживачів на неякісні нафтопродукти

КИЇВ. 8 квітня. УНН. Видимих і відчутних змін після того, як запрацювала нова електронна система адміністрування ринку пального, на жаль, та поки не видно. Можливо це пов’язано із тим, що пройшло мало часу. Про це УНН, коментуючи перший місяць роботи (із 1 березня) Єдиного реєстру акцизних накладних для вітчизняних нафтотрейдерів, розповів юрист Дмитро Йовдій.

“Пройшло небагато часу, я зараз можу міркувати як пересічний громадянин, який бачить цей процес очима споживача. Тому, десь висновок такий: видимих змін абсолютно поки що немає, на жаль. Можливо, це пов’язано із тим, що не багато часу пройшло. На сьогоднішній день до мене, як до адвоката, надходять скарги від споживачів на неякісні нафтопродукти — їх кількість, на жаль, не зменшилась. Як раніше бодяжили — так і бродяжать, по суті. Тобто, поки що ніяким чином адміністрування електронне на це не вплинуло.

Місяць пройшов, змін немає, але, можливо, це зумовлено тим, що не так багато часу пройшло”, — сказав він.

При цьому, експерт додав, що жодного разу йому не доводилося мати справу зі скаргами на якість альтернативного пального (біопального).

“По екобензину ніхто не скаржився з приводу того, що він не якісний. Я про таке особисто не чув. У мене великий обсяг знайомих. Є, які постійно консультуються зі мною по нафтопродуктах, як споживачі і достатньо багато контактів серед нафтотрейдерів. Немає ніяких нарікань на екопальне, це я можу від себе підтвердити”, — наголосив Д.Йовдій.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, з 1 березня 2016 року в Україні було запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального та Єдиний реєстр акцизних накладних.

Таке нововведення, на думку експертів, вигідне Уряду, а також легальним нафтотрейдерам.

Крім того, нагадаємо, що за даними Автомобільної федерації України, біопальне останнім часом набуло дійсно деякої популярності в першу чергу за рахунок його привабливої ціни.

За словами директора з маркетингу компанії “ВОГ” Віталя Ткаченка, реалізовуючи біопальне, АЗС дає водіям можливість заощадити.

При цьому, світова практика свідчить про те, що за кордоном біоетанол додають до всіх простих бензинів.

“Сьогодні весь світ практично користуються цим паливо. Закордоном стимулюють виготовлення бензину з додавання біоетанолу, тому що, по-перше, це дешевше, це поновлюваний ресурс. По-друге — це екологія. Особливо європейські країни, густонаселені країни — у них звичайно сильно переживають за екологію. У нас поки цього немає. Та, коли у нас більше 30% біоетанолу в бензині — це звичайно значно знижує шкідливі викиди в атмосферу”, — розповів експерт з якості пального В. Гайкалов.

В Інституті споживчих експертиз, у свою чергу, підрахували, що застосовуючи біопальне (альтернативне — зі вмістом біоетанолу) українські водії можуть заощадити близько 15 тис. грн на рік.

Джерело: УНН
Теги: пальне,
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...