Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Понеділок, 29 травня 2017 03:13
youtube
Ексклюзив: Економіка

Для зниження вартості пального треба зменшувати апетити держави, а не нафтотрейдерів - Г.Рябцев

Для зниження вартості пального треба зменшувати апетити держави, а не нафтотрейдерів - Г.Рябцев

Зі слів експерта, у структурі вартості бензину і дизпалива податники перевищують 45%

КИЇВ. 27 квітня. УНН. Інформацію стосовно того, що нафтотрейдери отримують надприбутки, поширюють чиновники з метою приховати факт значної податкової складової у ціні на бензини. Загалом же, вартість пального сьогодні зросла обґрунтовано. Про це в ексклюзивному коментарі УНН зазначив експерт нафтового ринку Геннадій Рябцев.

Так, за його словами, в структурі вартості бензину і дизпалива податники перевищують 45%.

“Мені відомо, хто розповсюджує у ЗМІ інформацію стосовно того, що нафтотрейдери отримують надприбутки. Цю інформацію розповсюджують державні чиновники, щоб приховати той факт, що в структурі вартості бензину і дизпалива 45% (а якщо враховувати на прямі податки, то майже половина) — це податкова складова. При чому ця податкова складова, вона не залежить від інфляції, оскільки акциз обраховується в євро за тисячу літрів.

При цьому трейдери, які повністю сплачують усі податки і збори — отримують зараз не більше 5% прибутку, тобто та маржа, яку вони кладуть собі до кишені — це 5%. 5% — це маржа, яка відповідає тій, яку отримують роздрібні оператори в країнах Європи. Так що зменшити потрібно апетити не трейдерів, а зменшити потрібно апетити держави, якщо хтось хоче знизити вартість нафтопродуктів в Україні”, — сказав він.

Крім того, за словами Г.Рябцева, в Україні у нас існує два типи трейдерів: ті, які сплачують податки та працюють відкрито, і ті, хто сплату податків ігнорують.

“А ще краще — примусити тих трейдерів, які зараз працюють у "чорну“, тобто, не сплачуючи усі податки і збори, примусити їх ці податки платити, адже в Україні у нас існує два типи трейдерів. Одні — ті, хто намагаються працювати відкрито, при цьому їх постійно звинувачує в усіх гріхах АМКУ, та Держспоживінспекція. А друге — це ті, кого обласкали, тому що ті, хто контролюють відповідні мережі — немовби є патріотами України. При цьому вони мають по декілька іноземних паспортів, є олігархами, керують компаніями, які відверто ігнорують сплату податків.

Тому якщо оцю систему змінити, то у нас буде паливо, ціна якого відповідатиме якості. І буде ціна, яка буде чіткою, зрозумілою, прозорою і економічно обґрунтованою”, — додав він.

Загалом же експерт зазначив, що підвищення вартості пального в Україні на сьогодні є економічно обґрунтованим.

“Вартість нафтопродуктів на кордоні підвищилась, і відповідно підвищилась вартість нафтопродуктів у роздрібних мережах. При чому це підвищення відбулось ще місяць тому, воно є цілком обґрунтованим, тому що якраз два тижні потрібно для того, аби партії нафтопродуктів дійшли до кордону, були розмитнені, розвезені по АЗС і, відповідно, дійшли до реалізації”, — резюмував Г.Рябцев.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, самі нафтотрейдер заявляють, що не зацікавленні у рості цін на пальне, адже це призводить до зменшення купівельної спроможності.

Також нагадаємо, за словами А.Павловського, якщо акциз на пальне не буде знижено, і надалі страждатиме кінцевий споживач.

При цьому в Інституті споживчих експертиз повідомили про те, що в період зростання цін активізуються “сірі” виробники.

Так, напередодні експерти Інституту дослідили якість бензину марки А-95 на девяти вітчизняних АЗС.

Згідно з отриманими результатами, три проби пального виявилися некондиційними, а саме це зразки А-95-го, відібрані на АЗС КЛО, Народна і Ольвія-нафта.

Якісне пальне виявили на АЗС WOG, ANP, ОККО та БРСМ-Нафта.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...