Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
понеділок, 24 липня 2017 р.19:02
Новини: Суспільство

Майже 50% киян за якість пального обирають мережі АЗК WOG та ОККО

Майже 50% киян за якість пального обирають мережі АЗК WOG та ОККО

КИЇВ. 11 травня. УНН. Міжнародна компанія Nielsen провела дослідження щодо роздрібної торгівлі та поведінки споживачів на АЗС в м. Києві. Згідно з отриманими результатами дослідження, кияни-водії надають перевагу двом АЗС, передає УНН з посиланням на дані компанії.

Так, відповідно до результатів опитування лідерами серед АЗС за якістю послуг респондентами було обрано дві мережі АЗК - WOG та ОККО.

Відповідаючи на запитання щодо якості пального, майже 50% усіх респондентів назвали мережі WOG та ОККО, як такі, де реалізовується якісне пальне. Вподобання між лідерами розділилися майже порівну.

На третьому місці опинилася АЗС SOCAR – 13% респондентів, на четвертому Shell – 12%, на п’ятому KLO – 10%.

Крім того більше 60% респондентів, зазначили, що на АЗК WOG та ОККО продають якісне пальне за прийнятною ціною.

Згідно результатів дослідження, більше половини респондентів в останній раз заправлялися на заправках мереж WOG і OKKO ( по 26 % ) . На третьому місці KLO – останній раз на станціях мережі заправилися 14 % опитаних.

В рамках дослідження, респонденти назвали мережі АЗС, що мають найбільш зручне та близьке розташування для клієнтів.

Тут лідерство дісталось мережі WOG, розташування АЗК якої найближчими до місця свого проживання назвали 25% опитаних, OKKO - 23% и KLO -18%.

Зазначене дослідження проводилося у лютому поточного року в місті Києві, серед чоловіків та жінок у віці 18-65 років, які користуються автомобілем не рідше разу на тиждень і купують на АЗС не лише пальне (а й товари з магазинів на АЗС) Дослідження проводилися за методом персонального інтерв'ю з респондентами.

Довідка: Міжнародна компанія Nielsen - глобальна компанія, що надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують.

Джерело: УНН
Теги: пальне,
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Популярні новини