Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 30 березня 2017 06:25
youtube
Ексклюзив: Економіка

В.Ткаченко про мобільний додаток: “Віртуальний бак” дозволяє водієві економити на пальному

В.Ткаченко про мобільний додаток: “Віртуальний бак” дозволяє водієві економити на пальному

Віталій Ткаченко, директор з маркетингу WOG

Мобільний додаток компанії WOG виконує роль "віртуального баку" автомобіля.

КИЇВ. 17 червня. УНН. Про переваги мобільних додатків для бізнесу почали говорити задовго до того, як це явище набуло глобальності, з погляду оперативної і легкої комунікації між клієнтом та компанією. На сьогодні мобільний додаток точно така невід’ємна складова АЗК, як і обслуговуючий персонал на комплексі. Про це у коментарі УНН зазначив директор із маркетингу компанії WOG Віталій Ткаченко.

За його словами, компанія WOG інвестувала у створення та запуск власного мобільного додатку близько 20 тис. дол.

“Це більш ніж виправдана інвестиція, адже йдеться про зручність та комфорт нашого клієнта. Насамперед ми випробовували функціонал мобільного додатку WOG PRIDE на собі, були його першими критиками і продовжували працювати над удосконаленням. Сьогодні це найкращий мобільний додаток на паливному ринку. Він не лише виконує функцію інформування споживача про акції чи новинки компанії, він є гаманцем водія у повному розумінні цього слова. І цей гаманець (паливний і кавовий) може поповнювати як сам клієнт, так його поповнюємо і ми — у вигляді бонусів від попередньої покупки товарів чи пального”, — розповів В.Ткаченко.

Більше того, за словами директор із маркетингу, мобільний додаток компанії також виконує роль фактично “віртуального баку” автомобіля.

“Водій може придбати пальне онлайн у будь-якому потрібному йому об’ємі. І використати його по мірі необхідності, просто надавши оператору на касі свій гаджет, та заправити авто таким чином. Ця послуга на фоні нестабільності цін на пальне почала користуватися серед наших клієнтів особливим попитом. Аналогічна ситуація з кавою: купуючи її онлайн, ви поповнюєте кавовий гаманець. І нам надзвичайно важливо розуміти, що ми допомогли нашим відданим споживачам зекономити не тільки свій час, а й кошти”, — розповів В.Ткаченко.

Він додав, що мобільний додаток WOG PRIDE буде й надалі вдосконалюватися.

Загалом, як зазначив В.Ткаченко, без мобільного додатку сьогодні конкурувати на ринку серед ІТ-освічених споживачів непросто.

“Тому ми рухаємося в ногу і з часом, і з потребами наших клієнтів”, — додав він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, за словами експертів, мобільний додаток є способом лояльності до клієнта.

Також нагадаємо, що мобільні додатки мереж АЗС дозволяють купувати пальне у режимі он-лайн.

При цьому, за прогнозвами низки експертів, українським водіям варто очікувати чергового здороження пально орієнтовно на 5%.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...