Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Середа, 18 січня 2017 11:02
youtube
Ексклюзив: Економіка

Ціни на пальне не підвищаться, але й не знизяться - прогноз експерта

Ціни на пальне не підвищаться, але й не знизяться - прогноз експерта

КИЇВ. 1 серпня. УНН. Незважаючи на те, що протягом останнього тижня ціни на пальне на оптовому ринку дещо знизилися, очікувати на падіння цін на стелах АЗС немає підстав, адже наразі трейдери продають те, що було закуплене напередодні, коли вартість нафти була вищою. Разом з тим, підстав для здорожчання бензинів та ДП на сьогодні теж немає. Про це у коментарі УНН розповів експерт директор НТЦ "Психея" Сергій Сапегін.

“Це все залежить від того, скільки ресурсу накопичено у трейдера. До тих пір, поки вони не продадуть старий ресурс за старими цінами, який був закуплений. Якщо пам’ятаєте ще, буквально, місяць тому ціни на нафту були більше 50 дол.Те ж саме з нафтопродуктами. Ось, якщо говорити про цю складову, то вона буде актуальною до тих пір, поки не закінчиться ресурс, поки не буде закуплено новий, і поки він не дійде до пістолета. Тому тут у кожного оператора свої запаси, своя економіка і своє ціноутворення.

Єдине, що я можу стверджувати, так це те, що ціни не повинні знижуватися, так само як і рости одночасно. Це моя думка. А далі, кожен оператор сам для себе приймає рішення на конкурентному ринку. Якщо ця конкуренція є, то ціна повинна реагувати в той момент, коли оператор зможе це робити по своїй економіці, по своєму маркетинговому плану і за своїм планом продажів”, — розповів він.

За словами експерта, оператори можуть скорегувати ціну від тієї, яка є зараз лише після того, як продадуть раніше закуплені запаси.

"Тобто, в одного оператора це може бути інтервал в півтора місяця, у другого — в два місяці, а у третього - в два тижні, — все залежить від запасів",- додав він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, за словами Г.Рябцева, трейдер, який має ціни, нижчі за середньо ринкові, не сплачує усіх податків

Експерт також вважає, що задля зниження вартості пального, треба зменшувати апетити держави

У структурі вартості бензину і дизпалива 45% (а якщо враховувати на прямі податки, то майже половина) — це податкова складова. При чому ця податкова складова, вона не залежить від інфляції, оскільки акциз обраховується в євро за тисячу літрів.

При цьому трейдери, які повністю сплачують усі податки і збори — отримують зараз не більше 5% прибутку, тобто та маржа, яку вони кладуть собі до кишені — це 5%. 5% — це маржа, яка відповідає тій, яку отримують роздрібні оператори в країнах Європи. Так що зменшити потрібно апетити не трейдерів, а зменшити потрібно апетити держави, якщо хтось хоче знизити вартість нафтопродуктів в Україні.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...