Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Неділя, 19 серпня 2018 12:37
Новини: Політика
6000

О.Тесленко розповів, як колектори "вибивають" борги

Робота колекторської компанії полягає у так званому "вибиванні боргів", для чого колектори використовують всі доступні методи комунікації. Про це під час прес-конференції у медіа-холі ІМК заявив генеральний директор групи компаній "eCall" Олексій Тесленко.

"Ми використовуємо всі доступні методи комунікацій, починаючи з смс. Наступний метод - це так званий IVM, автоматичний дозвон. Далі дзвонить живий оператор, а далі - листи. Є також ще один метод - очний візит, коли фінансовий інспектор приходить додому для особистого спілкування. Але без біти", - повідомив О.Тесленко.

Найлегші борги, за словами спеціаліста, складають прострочення від одного до тридцяти днів: в основному, це технічні прострочення: це люди, які просто забули. Їм достатньо кілька разів зателефонувати, щоб вони погасили заборгованість.

"Чим пізніше прострочення, тим більше таких "сумлінних" боржників відсіюється, і залишаються "недобросовісні" боржники. Мистецтво колекшн - це робота саме з такими боргами. Остання цифра - від 180 і більше днів - дає, зазвичай, 2% збору на місяць. Повірте, це достатньо великий показник, бо там залишаються боржники, які просто так борги не віддають. Вони вже для себе сформували якусь психологічну основу, чому вони не віддають борги: ось там по телевізору мені сказали, от мені друг-юрист сказав... Вони всі мають дуже гарне пояснення, чому гроші не треба віддавати. Наша робота - це знаходження аргументів", - розказав О.Тесленко.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
загрузка...