Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Пʼятниця, 25 травня 2018 04:48
Новини: Політика
6330

В Україні аудиторія неактивно реагує не послуги телемаркетингу - М.Тугай

Сьогодні телемаркетинг досить розвинена послуга і можна продати будь-який товар або послугу по телефону. Звичайно, в Україні це досить новий продукт, і не можна сказати, що аудиторія активно на це реагує. Про це під час прес- конференції в ІМК повідомила комерційний директор групи компаній eCall Марія Тугай.

"Ми продаємо інтернет послуги, супутникове телебачення, книги, каталожну торгівлю. 90% провайдерів України продають свій продукт через такий канал як телефон", - додала вона.

За її словами, продажі інтернету нормально сприймаються абонентами, а важче продавати такий продукт як супутникове телебачення. "Дуже важко продати продукт, який коштує дорожче 200 гривень, а супутникове телебачення продається в районі 400-500 доларів перше підключення. Легше всього продаються продукти в районі 100 грн, а саме інтернет, книги, буклети, дрібні продукти, які приходять людям поштою, а вони вже забирають і оплачують", - розповіла М.Тугай.

Вона також додала, що її компанія хотіла б також продавати страхові послуги по телефону, але на сьогоднішній день, на жаль, цей продукт в Україні не продається так активно, як він продається в Європі.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...