Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Середа, 18 січня 2017 11:05
youtube
Новини: Політика

Урядовий законопроект №3040 про Нацагентство передбачає "узаконене рейдерство" - експерти ВР

КИЇВ. 17 вересня. УНН. Реалізація положень урядового законопроекту “Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів” може призвести до створення правових механізмів “узаконеного рейдерства”. До такого висновку дійшли експерти Головного науково-експертного управління Верховної Ради, повідомляє УНН.

“Реалізація положень цього законопроекту в правозастосовній діяльності, в разі недодержання суворої законності та не забезпечення дійсної прозорості конкурсних процедур, може призвести до створення правових механізмів "узаконеного рейдерства" арештованого майна, шляхом незаконного відкриття кримінального провадження щодо певної особи, накладення арешту на її майно, передачі такого майна в управління спочатку Національному агентству, а потім від Національного агентства іншим заздалегідь визначеним суб’єктам, які користуватимуться таким майном поки триває досудове слідство та розгляд справи в суді. Як показує практика в деяких випадках досудове слідство та розгляд справи в суді можуть тривати декілька років”, - йдеться у висновку експертів.

Крім того, у висновку наголошено, що реалізація положень даного законопроекту однозначно збільшить видаткову частину державного бюджету. Разом з тим, вказано, що пропозиція законопроекту щодо можливості фінансування Нацагентства за рахунок фінасової допомоги з ЄС є неприйнятною, оскільки це є порушенням законодавства.

“Реалізація положень цього законопроекту збільшить видаткову частину державного бюджету в частині коштів на створення та утримання Національного агентства та його територіальних органів, Міжвідомчої комісії з питань реалізації активів, Комісії із зовнішнього контролю та Єдиного державного реєстру активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. З огляду на це відповідно до вимог ч.3 ст.91 Регламенту Верховної Ради України та ст.27 Бюджетного кодексу України до проекту мало бути додане фінансово-економічне обґрунтування та відповідні розрахунки. Але у доданих до проекту супровідних документах таке обґрунтування відсутнє. Адже навряд чи можна визнати належним фінансовим обґрунтуванням повідомлення у Пояснювальній записці до проекту про те, що "впровадження передбачених проектом Закону механізмів може бути підтримано за рахунок фінансової допомоги з боку Європейського Союзу рамках Контракту для України з розбудови держави", а відтак реалізація запропонованих проектом Закону механізмів має здійснюватися за рахунок зазначеної допомоги. Крім того, неприйнятною є пропозиція законопроекту щодо можливості фінансування Національного агентства за рахунок джерел, передбачених міжнародними договорами, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, або проектами міжнародної технічної допомоги (абзац 2 частини 1 ст.14 проекту), оскільки відповідно до вимог ст. 2 Закону України "Про джерела фінансування органів державної влади" органи державної влади здійснюють свою діяльність виключно за рахунок бюджетного фінансування в межах, передбачених Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік”, - підкреслили експерти Головного науково-експертного управління ВР.

Нагадаємо, законопроект №3040 зареєстровано 4 вересня поточного року від імені уряду.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...