Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
вівторок, 26 вересня 2017 р.21:49
Новини: Мультимедіа

Полювання на протерміновані товари влаштували у київських супермаркетах

КИЇВ. 20 жовтня. УНН. У київських супермаркетах на прилавках є чимало товарів, термін зберігання яких закінчився. Кореспондент УНН побував на рейді, який експерти Спілки споживачів України влаштували у двох великих столичних магазинах.

Фахівці зазначають – протерміновані товари є у кожному супермаркеті Києва. Найчастіше це продукти, які останнім часом подорожчали двічі-втричі і мало користуються попитом. Це імпортна продукція, дорогі види м’яса, риби, солодощів. Тому фахівці радять завжди відстоювати свої права споживача та бути дуже уважними при виборі товару у магазині.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У магазинах Донецька з'явилося “республіканське” пиво

“При покупці варто завжди звертати увагу на дату виготовлення товару, термін його придатності, чи вказаний на ярлику склад продукту та адреса магазина. Адже лише ви можете це проконтролювати. Держава наклала мораторій на перевірки торгових мереж спеціальними органами – СЕС, ветеринарною службою. Тому необхідно знати свої права, щоб розуміти – протермінований товар ви можете повернути, а в деяких магазинах і обміняти на свіжий”, - зазначив експерт Спілки споживачів України Максим Несмєянов.

Невідповідність стікерів на товарах, відсутність адреси магазину, дату виготовлення чи складу продукту на ярликах також помічають покупці. Вони запевняють – якість товарів у супермаркеті та його сервіс далеко не ідеальні.

“Дуже часто прострочені продукти трапляються саме у відділі знижок чи акційних товарів. Ось, наприклад, виноград, запакований у плівку: зверху кладуть гарний, а під ним зазвичай – із пліснявою чи зіпсований. І так буває з різними товарами”, - розповіла постійний покупець одного із супермаркетів Києва Валентина Іванівна.

Представники торгових мереж журналістів та фахівців із сертифікації товарів зустрічали без зайвої агресії. Погоджувалися із зауваженнями та пообіцяли виправити недоліки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кримчани шукають на полицях магазинів насамперед українські товари - експерт

“На жаль, дуже часто спрацьовує людський фактор. Як-от з переважуванням ковбаси, яка з часом всихає. Так міняється її вага, а відповідно і ціна. Наші працівники не завжди встигають переважити товар. Ми розуміємо свою помилку і постараємося її виправити найближчим часом”, - сказала заступник директора одного зі столичних супермаркетів Анна Єрьоміна.

Зазначимо, з 8 серпня 2014 року введено мораторій на перевірку малого та середнього бізнесу щодо скарг споживачів. Його продовжили до кінця 2016 року. Водночас мораторій не поширюється на Держфінінспекцію, Державну фіскальну службу. Також перевірки можуть здійснювати лише з дозволу Кабміну чи на прохання самої компанії.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...