Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Середа, 22 листопада 2017 22:09
Новини: Політика

Мінекономрозвитку: скасування трудових книжок не пов’язане із пенсійною реформою

КИЇВ. 11 листопада. УНН. Скасування трудових книжок дозволить підприємцям зекономити кошти на їхнє адміністрування та зробить більш легким процес наймання та звільнення працівників. Про це у відповіді на запит УНН повідомили у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі.

“Трудові книжки дісталися Україні у спадок від СРСР, в той час як в економічно розвинутих країнах практика їх використання є відсутньою. Скасування трудових книжок дозволить підприємцям зекономити кошти на їх адміністрування та зробить більш легким процес наймання та звільнення працівників”, — розповіли у міністерстві.

За даними Державної служби статистики, станом на 2013 рів в Україні існувало близько 1,7 млн малих, середніх та великих підприємств, на яких працювало більш ніж 8,7 млн найманих працівників.

“Найбільша частина найманих працівників припадала на середні підприємства (3,1 млн), для малих та великих підприємств цей показник становив 2,8 млн та 2,4 млн відповідно. Припускаючи, що на адміністрування кожної трудової книжки підприємство в середньому витрачає 1 годину праці відповідного спеціаліста (бухгалтера, спеціаліста відділу кадрів, HR-спеціаліста) на рік, то скасування трудових книжок дозволить зекономити трудові затрати на їх адміністрування в розмірі майже 290 млн грн (83,4 млн грн для великих підприємств, 106,8 млн грн для середніх, 99,5 млн грн для малих)”, — йдеться у підрахунках Міністерства.

Також скасування трудових книжок усуне необхідність їхнього зберігання на підприємствах, що дозволить зекономити витрати бізнесу на архіваріусів та на ведення архіву.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кабмін підтримав ініціативу щодо скасування трудових книжок - міністр

У Міністерстві економічного розвитку і торгівлі зауважили, що скасування трудових книжок позитивно відобразиться на взаємовідносинах між працедавцями та найманими працівниками.

“З одного боку, підприємці зекономлять часові та грошові витрати на утримання кадрових співробітників, що надасть їм стимули для наймання більшої кількості працівників. З іншого боку, після скасування трудових книжок, у випадках незаконного звільнення у працівника не буде необхідності звертатися до суду для зміни формулювання звільнення в трудовій книжці”, — пояснили у Міністерстві.

Ухвалення Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо спрощення ведення кадрової роботи платниками податків)” (далі — проект Закону) переведе облік трудової діяльності працівника у електронну форму в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (у порядку, встановленому КМУ).

“Відміна трудових книжок не пов’язана із пенсійною реформою та переходом до накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування”, — наголосили у Міністерстві.

Нагадаємо, міністр економічного розвитку Айварас Абромавичус повідомив, що уряд направить до парламенту законопроекти про скасування трудових книжок.

Джерело: УНН
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...