Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
неділя, 24 вересня 2017 р.08:47
Новини: Політика

Сумарні витрати на рекламу на вибоах склали 11 млн дол. - експерт

КИЇВ. 1 грудня. УНН. Цього року на телевізійну рекламу в ході передвиборчої кампанії українські політичні партії витратили 11 млн дол., (на телебачення — ред.) що у 2,5 рази менше коштів, аніж лише “Партія регіонів” у 2012 році. Про це в ефірі “5 каналу” заявив генеральний директор компанії Starlight Sales Андрій Партика, передає УНН.

“Я знаю точно, що багато політичних партій хотіли б витрати більше, ніж вони по факту могли завести легальних грошей на свої рахунки. І, наприклад, телевізійної реклами вони б купили більше. А на попередніх виборах 28 млн дол. витратили тільки „Партія регіонів“. Тому сума інвестицій скорочується”, — сказав експерт.

Нагадаємо, місцеві вибори в Україні відбулись 25 жовтня, на них було обрано голів міських, сільських і селищних рад. Також, 15 листопада було проведено другий тур у тих населених пунктах, де були порушення, або різниця між кандидатами була незначною.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...