Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Середа, 24 травня 2017 17:12
youtube
Новини: Політика

В облраді Житомирщини кажуть, що за комунальне МРТ має розраховуватися ОДА

ЖИТОМИР-КИЇВ. 24 грудня. УНН. Обласна рада Житомирської області не є розпорядником коштів, виділених на МРТ, розпорядником виступає Житомирська ОДА, і кошти перебувають на їхньому рахунку. Про це у коментарі УНН повідомила начальник відділу аналітичної роботи Житомирської облради Діна Калтаєва.

“І ці кошти (за апарат МРТ, який був поставлений області офіційним дистриб’ютором компанії Philips в Україні, — ред.) має перерахувати управління охорони здоров’я на базу спецмедпостачання, яка має розрахуватися, а кошти не перераховуються, і це вже питання до адміністрації, до керівництва”, — зазначила вона.

Д.Калтаєва пояснила, що сьогодні питання стосовно розрахунку з постачальником за медичне обладнання розглядалося на сесії облради.

“На голосування було поставлено дві пропозиції. Перша, терміново сьогодні проплатити всі ці кошти більше 29 мільйонів грн, всі політичні сили не підтримали цю пропозицію. Друге, за яке було проголосовано, — дати доручення комісії з питань охорони здоров’я, яка вже зараз веде засідання, якнайкраще знайти компроміс вирішення цього питання”, — сказала вона.

За словами начальниці відділу аналітичної роботи, голова Житомирської облради А.Лабунська зазначила, що “МРТ буде встановлено, приміщення добудоване”.

“Зараз там триває монтажне налагодження системи вентиляції, опалення, бо воно має бути готове для встановлення сітки Фаредея, а потім буде встановлено сам апарат МРТ”, — додала Д.Калтаєва.

Вона також пояснила, що компроміс з постачальником може бути досягнутий шляхом здійснення передоплати у невеликому розмірі.

“На комісії зараз йде мова про те, як налагодить цю ситуацію і заплатити ці кошти, тому що, і сьогодні був представник із держказначейства, кошти будуть проходить через казначейство і у них також питання до цього договору (про купівлю-продаж МРТ, — ред.).

Зараз проходить засідання комісії і шукається компромісне рішення. Були варіанти такі, щоб зробити там, наприклад, проплату 10 тис грн умовно я кажу, щоб створити дебіторську заборгованість, тому що переживають, що гроші до кінця року, якщо не будуть використані, підуть назад у бюджет. Але як сказав голова облказначейства Чорний Петро, і як сказав голова адміністрації, і наші юристи, — договір діє до 31 грудня 15 року або до повного виконання всіх пунктів договору, тобто гроші не пропадують до кінця року. Я не знаю що комісія зараз вирішить”, — розповіла Д.Калтаєва.

Начальник відділу аналітичної роботи Житомирської облради додала, що відповідно до пункт 5.1 договору купівлі-продажу МРТ, “постачання товару має проходити в термін 30 календарних днів після підготування приміщення для встановлення МРТ”

“Вони (постачальник, — ред.) підготували товар раніше того, як було встановлене приміщення, але це таке. Воно (МРТ — ред.) стоїть на базі спецмедпостачання в сховищі, воно підключене, воно працююче, в приміщенні проводяться монтажні роботи, на початку січня мають приїхати спеціалісти з Німеччини, які продіагностують це приміщення, і як сьогодні сказало на сесії керівництво обллікарні, вони планують що вже на початку лютого нове МРТ зробить свій перший знімок”, — резюмувала Д.Калтаєва.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, офіційний дистриб’ютор компанії Philips в Україні на початку грудня згідно тендеру, поставив в область новий апарат МРТ. Житомирські чиновники відмовляються розрахуватися з постачальником.

При цьому, новий апарат МРТ має бути встановлений в обллікарні, та приміщення для цього ще не готове. У цій же лікарні є інше приміщення для експлуатації апарату МРТ, проте воно перебуває в оренді у приватної клініки.

Житомиряни вимагають від депутатів сплатити за комунальний МРТ.

А представники нідерландського Philips вже заявили, що позиватимуться до суду на житомирських чиновників через несплату за поставлений МРТ.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...