Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 28 березня 2017 01:57
youtube
Cto
медичний працівник
Спеціаліст із закупівель
Новини: Економіка

Близько 70% АЗК торгують у нижній ціновій категорії, тільки 30% - у верхньому ціновому діапазоні - ЗМІ

КИЇВ. 1 лютого. УНН. Версія змови нафтотрейдерів — як основна причина високих цін на нафтопродукти — є найдавнішою і найпопулярнішою і серед покупців нафтопродуктів, і в середовищі чиновників. Вона дуже зручна, оскільки знімає відразу всі питання. Тим часом не все так просто. Про це йдеться у розслідуванні видання “Дзеркало тижня”, передає УНН.

“В Україні є як мінімум два цінові рівні, що суттєво відрізняються один від одного. Антимонопольний комітет України виокремлює дві ключові групи АЗС (див. рис.). Перша — це група мереж преміум-сегмента (ОККО, WOG, АМІК, Shell), що займає 45% продажів. Друга — мережі заправок економ-сегмента з часткою 30% ("Укрнафта“, ANP, "Авіаз“, "Сентоза“, "Мавекс“ тощо). Перша група тримає максимальні ціни й позиціонує себе як сумлінні платники податків, що продають якісні нафтопродукти з високим рівнем сервісу. Друга група, яку в галузі називають групою "Приват“, задає тон на протилежному полюсі — у секторі мінімальних цін.

Решта 25% продажів розподіляються між станціями і мережами, які також примикають до двох ключових груп. Якщо ж рахувати за кількістю АЗС, то близько 70% станцій у країні торгують у нижній ціновій категорії й тільки 30% — у верхньому ціновому діапазоні.

Незважаючи на вдвічі відмінну кількість станцій, обсяги продажів у цих двох груп АЗС приблизно однакові. Хоч як дивно, але, попри дешевизну в економ- секторі (майже на 3 грн/л) і його більшу концентрацію (дві „дешеві“ заправки на одну „дорогу“), споживач голосує за сучасні комплекси із сервісом”, — йдеться у публікації.

Видання зазначає, що “преміальні мережі фактично дарують життя багатьом економ-мережам, тому що у разі вирівнювання цін старі заправки без сервісу просто залишаться без клієнтів — ті віддадуть перевагу "дорогим“ заправкам, які ще вчора були менш доступними”.

“Відсутність адекватної реакції на зниження світових цін на нафту трейдери, причому всіх цінових категорій, пояснюють зростанням акцизів, девальвацією гривні, а також скороченням на 30% продажів за останні два роки, яке доводиться компенсувати за рахунок збільшення торгової націнки”, — йдеться у статті.

“Продажі заправок з 2013 року впали на третину, але витрати на персонал, енергоресурси та інші витрати меншими не стали, вони зросли. Як їх покривати?” — виступив на нараді керівник галузевої асоціації учасників ринку Леонід Косянчук.

Під час розмови також згадали про збитки, яких зазнають заправні компанії внаслідок втрати частини територій. “Кредитів за комплекси в Криму і Донбасі ніхто не скасовував, ми погашаємо взяті на їх будівництво кредити й відсотки за ними”, — підкреслив особливість періоду топ-менеджер мережі WOG Денис Кудін.

Також було зазначено, що всі без винятку “преміальні” мережі торгують з великими знижками, які для власників карт лояльності досягають 2 грн/л.

Як повідомив УНН, за словами президента Центру глобалістики “Стратегія ХХI” Михайла Гончара, на вартість пального для українського споживача впливають такі чинник як податки та курс гривні

Можливість економії на пальному експерти вбачають у використанні біологічного бензину, який містить етанол, відповідно, коштує дешевше. Використання такого альтернативного пального — це загальноєвропейська практика. 

Біологічний бензин в Україні пропонують низка АЗК

За даними дослідження Інституту споживчих експертиз, екологічне пальне, що реалізовується на АЗК “WOG”, “KLO” та “БРСМ-Нафт”, відповідає стандартам якості

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...