Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 23 травня 2017 07:00
youtube
Новини: Економіка

Вітчизняний нафторинок уже 5 місяців працює в мінус - експерт

Вітчизняний нафторинок уже 5 місяців працює в мінус - експерт

КИЇВ. 4 березня. УНН. Експерти сподіваються, що електронне адміністрування ринку пального дозволить закрити “чорний ринок”. Про це, зокрема, в ефірі однієї з радіостанцій, зазначив президент Асоціації об’єднання операторів ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук, коментуючи запроваджені з 1 березня системи електронного адміністрування реалізації пального та Єдиного електронного реєстру акцизних накладних, передає УНН.

За словами експерта, сьогодні натрапити на неякісне пальне в основному можна на дрібних та маловідомих АЗС.

“Ті, хто каламутить бензин на дрібних базах на Донбасі вже розбіглися, хоча і в основному в центр України. Там тепер дещо чистий бензин. Але можна потрапити і на поганий, в основному на дрібних заправках без імені”, — сказав він.

Л.Косянчук також констатував, що через девальвацію національної валюти, вітчизняний ринок нафтопродуктів вже 5 місяців працює в мінус.

“Зараз головною проблемою є зволікання із підвищенням цін. Адже долар росте, і якщо ми втрачаємо на доларі ще одну гривню, то є підстави підвищувати ціну за літр на цю саму гривню. Але підвищення не було, ринок уже 5 місяців працює в мінус”, — пояснив експерт.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, експерти прогнозують подальше здорожчання бензину.

Також нагадаємо, що у ДФС назвали АЗС, де продають неякісне пальне.

Так, згідно отриманих результатів експертиз якості ДП та бензинів, порушення стандартів виявили у пробах пального таких мереж АЗС, як “ОККО”, АЗС ТОВ “Оріон”, АЗС ТОВ “24 Плюс”, АЗС “Укрнафта”, АЗС “БРСМ-Нафта” та АЗС “Marshal”.

За словами експерта М. Гончара деякі нафтотрейдери йдуть на фальсифікат продукції, заради гарних прибутків, жертвуючи при цьому репутацією та ім’ям бренду.

“Ім’я, бренд... коли мова іде про гарні прибутки, чи в даному випадку аби зберегти свої позиції на ринку — готові йти і на таке — і жертвувати своєю репутацією. Не знаю чого тут більше: жадоба до грошей на рівні менеджменту, який припускає подібну практику всупереч корпоративній етиці? Також є і фактор зубожіння споживача, який не може платити більше. Як наслідок — обсяг ринку стиснувся —і це теж має місце”, — сказав М. Гончар.

Джерело: УНН
Теги: бензин, АЗС
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...