Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 28 березня 2017 10:13
youtube

WOG зі своїм мобільним додатком отримав I місце у рейтингу клієнтоорієнтованості

WOG зі своїм мобільним додатком отримав I місце у рейтингу клієнтоорієнтованості

КИЇВ. 15 квітня. УНН. Для того, аби проаналізувати клієнтоорієнтованість найбільших мереж АЗС, представлених в Україні, журналісти склали рейтинг мобільних додатків, покликаних піклуватися про клієнта і зробити його користування послугами АЗС максимально зручним і комфортним. Про це передає УНН з посилання на дані видання “Обозреватель”.

Так, задля формування рейтингу АЗС, їх мобільні додатки оцінювалися з точки зору зручності та корисності для клієнтів.

Варто зазначити, що серед величезного переліку компаній, які працюють на ринку нафтопродуктів України, всього три мережі АЗС подбали про те, щоб створити ексклюзивні мобільні додатки на операційних платформах iOS і Android. Решта ж орієнтовані або на багатофункціональні додатки, куди входить великий перелік компаній та їх послуг, або ж використовують мультинаціональні додатки, в основному, орієнтовані на ринок Росії.

Беззастережну перемогу в журналістському рейтингу отримало найкраще, на думку користувачів, мобільний додаток WOG PRIDE від однойменної мережі АЗС.

WOG PRIDE

Мобільний додаток WOG PRIDE — приклад європейського рівня ведення бізнесу в Україні. Щоб стати дійсно найкращим, додаток пройшов довгий шлях перетворень і змін. Оновлений додаток є знахідкою для автомобілістів, так як містить ще більше практичних функцій і максимально відповідає побажанням клієнтів.

Головна перевага мобільного застосування WOG PRIDE — повна альтернатива пластику: якщо у клієнта вже є карта, то він можете ввести її номер в додаток і більше не носити її з собою, ну а якщо її немає, — то він отримує віртуальну карту прямо в додатку. Користувачі відзначають зручність таких новацій, так як мобільний телефон завжди під рукою і все, що потрібно — просто відкрити qr-код з програми і показати його оператору.

Власникам мобільного застосування WOG PRIDE доступні опції:

— Можливість купувати паливо і кави онлайн;

— Можливість дізнаватися про актуальні ціни та видах палива на кожному з АЗК мережі;

— Можливість прокладати маршрути до найближчих АЗС WOG.

— Функція “Калькулятор палива” дозволяє кожному водієві обчислити кількість пального, необхідне для обраного маршруту, і, відповідно, його вартість + варіанти маршрутів, серед яких можна вибрати економний, швидкий і оптимальний варіанти

— Розвинена бонусна система: в мобільному додатку WOG PRIDE можна відстежувати історію витрат, кількість накопичених або використаних бонусів, отримувати актуальну інформацію про знижки. На відміну від інших гравців, у яких товари з каталогу, додаток WOG дає можливість витрачати свої бонуси на всі товари і паливо.

— Додаток WOG PRIDE дарує знижки на “самий кавовий” кави, бургери і хот-доги користувачам, що встановив програму, за допомогою мобільних купонів.

SHELL

Додаток Shell Ukraine створено, як і додаток WOG PRIDE, на пристойно високому рівні і орієнтований винятково на клієнтів мережі АЗС Shell. Додаток покликаний допомогти користувачеві:

— Визначити місце розташування;

— Знайти дорогу до найближчої АЗС Shell, попередньо відфільтрувавши станції за заданими критеріями

— Розрахувати вартість поїздки в місця призначення;

— Отримати актуальну інформацію про новини та акції компанії;

— Встановити зв’язок з компанією по електронній пошті або гарячої лінії;

— Управляти своїм рахунком в клубі ShellSMART за допомогою контролю балансу, в

— Відстежувати програми лояльності: знижки, нові акції.

SOCAR LEVEL

Мобільний додаток SOCAR LEVEL хоч і поступається своїм конкурентам в функціональності і популярності серед користувачів, але також є гідним прикладом орієнтованості на клієнта.

Як і у WOG PRIDE, в мобільному додатку SOCAR LEVEL є функція, за допомогою якої можна визначити, де знаходиться найближчий АЗК “SOCAR”. Клієнти АЗС можуть користуватися різними програмами лояльності: можуть нараховувати або списувати бонуси при купівлі палива або товару, подивитися історію транзакцій

OKKO, “Лукойл” і “ТНК”

Далі рейтингу мобільних додатків йдуть зарубіжні компанії, що працюють на ринку України, але не подбали про те, щоб створити аплікацію спеціально для українського сегмента.

Так, наприклад, такі великі мережі, як “Лукойл” і “ТНК”, використовують мультинаціональні додатки, орієнтовані на споживача з Росії. Український же користувач за допомогою програми користується лише можливістю прокласти маршрут до найближчої АЗС. Серед очевидних мінусів додатків “ТНК-Транс” та “АЗС-Локатор” їх рідкісна оновлюваність, через що додаток може направити користувача неправильним шляхом.

З причини зростаючої конкуренції на українському ринку нафтопродуктів, очікується зростання попиту на розробку мобільних додатків, щоб максимально задовольняти потреби споживачів. Експерти енергетичного ринку відзначають, що “хто перший сьогодні займають цю нішу, той незабаром опиниться на коні”.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...