Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 21 січня 2017 20:28
youtube
Новини: Економіка

Активіст: В Європі під огляд підпадає 1% вантажів, а в Україні - майже половина

КИЇВ. 16 травня. УНН. В Європі під огляд підпадає 1% вантажів, а в Україні - майже половинаЩоденний прибуток внутрішніх митних терміналів сягає до 100 тис. доларів. Про це в інтерв'ю "Цензор НЕТ" розповіла голова ГО "Митний Контроль" Інна Біленко.

За її словами, 100% внутрішніх митних терміналів в Україні - приватні, державних взагалі немає. Заїзд на такі термінали платний - від 100 дол. до 200 грн.

"Що таке термінал - це шматок асфальту, колючий дріт, пара будок або будівля з митниками. На хорошому терміналі у Києві в середньому за добу заїжджає до тисячі машин, тобто прибуток 100 тис. дол. в день", - розповіла експерт.

Біленко зазначила, що відкрити такий термінал дуже просто, якщо в тебе є гроші і зв'язки.

"Жоден термінал не працює без відкатів. Без відкатів термінал не відкриють. Для того, щоб відкрити термінал треба мати пакет документів. Там дуже прості вимоги, якщо у вас є $20 тис, то можна просто відкрити. Митниця має штат, і якщо на новий термінал людей не вистачає - вони можуть закрити якийсь інший. Тут мова лише про те, хто дасть більше грошей. Внутрішня митниця - це корупція, бо сам термінал - корупція, якщо б термінали були б безкоштовним - тоді добре, але це не так", - каже Біленко.

Експерт наголошує, що в Європі взагалі немає внутрішніх терміналів.

"Там розмитнити машину можна і за 5 хвилин. Якщо ставити за мету розмитнити машину, а не заробити гроші. Є система ризиків - це така програма, у якій написано, що якщо фірма їде вперше, то її треба перевіряти ретельно, якщо вже в десятий раз, то її перевіряти не треба. Якщо фірма за контрактом вже 5 років возить однотипний товар, то вона "біла". Якщо фірма возить сьогодні стільці, завтра телефони, а післязавтра анчоуси - це фірма ризикована. У ЄС перевіряють лише ризиковані фірми", - розповіла голова "Митного контролю"

Експерт каже, що і в Україні працює така ж система ризиків, проте у програмі можуть редагувати список фірм як заманеться.

"На цьому також заробляють. Ті, хто оперує цією програмою штучно роблять так, щоб кожна друга машина була у зоні "ризикованих". А якщо платять гроші, тоді програма видає, що вантаж чистий. Тож, якщо ліквідувати внутрішні митниці і переводити оформлення лише на кордон, то базу ризиків треба зробити незалежною від митників і прозорою", - зазначила Інна Біленко.

Нагадаємо, раніше голова ГО "Митний контроль" розповіла, що митники саботують розвантаження легальних вантажів на кордоні, адже це не дає прибутків, і відправляють їх оформлюватись на платні внутрішні термінали.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...