Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Понеділок, 29 травня 2017 18:58
youtube
Новини: Культура

Українці підтримали ідею з використанням творчості М.Примаченко у брендуванні “Євробачення-2017”

Українці підтримали ідею з використанням творчості М.Примаченко у брендуванні “Євробачення-2017”

КИЇВ. 7 червня. УНН. Ідея з використанням картин художниці Марії Примаченко для оформлення логотипу пісенного конкурсу “Євробачення-2017”, який планується провести в Україні, знайшла підтримку під час опитування проведеного в прямому ефірі телеканалу NewsOne, повідомляє УНН.

В ефірі телеканалу прозвучало питання: “В якому стилі ви б хотіли бачити оформлення “Євробачення-2017”?

Глядачам було запропоновано два варіанти відповіді:

“У стилі петриківського розпису” та “У стилі Марії Примаченко”.

Саме ці варіанти є попередньо запропонованими для майбутнього відбору оформлення конкурсу.

81% глядачів висловилися на підтримку брендування з використанням унікального дизайну картин М.Примаченко, ідею з петриківським розписом підтримали лише 19% опитаних. Всього в опитуванні взяли участь 4850 глядач.

“Мені більше імпонує стиль Марії Примаченко, але це має бути дизайн висококласний, світового рівня — переосмислення робіт Марії Примаченко”, — сказала в ефірі телеканалу в.о. генерального директора "Мистецького арсеналу" Наталія Заболотна, яка додала, що Арсенал долучиться до розробки пропозицій оформлення логотипу конкурсу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Директор “Мистецького арсеналу” запропонувала використати творчість М.Примаченко для логотипу Євробачення-201

За її словами, виставка робіт М.Примаченко, яка нещодавно відбулася у "Мистецькому арсеналі" за місяць зібрала близько 100 тисяч відвідувачів.

Вона наголосила, що роботи М.Примаченко унікальні і водночас можуть бути легко адаптовані до застосування в дизайнерському оформленні.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...