Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 25 травня 2017 21:36
youtube

Візуальні проекти туристичного бренду Закарпаття презентували в Ужгороді

УЖГОРОД-КИЇВ. 15 червня. УНН. Сьогодні, 15 червня, під час брифінгу у Закарпатській ОДА директор департаменту економічного розвитку та торгівлі Денис Ман презентував журналістам варіанти візуального туристичного бренду Закарпаття, передаэ кореспондент УНН.

Розробці макетів передував комплексний моніторинг туристичних потоків у Закарпатській області. Дослідження охопило як туристів, що приїхали в область на травневі свята, так і місцевих жителів та експертів туристичної галузі. Отже, було з’ясовано, яким собі бачить Закарпаття та його туристичну привабливість відвідувач краю.

У підсумку стало відомо, що найбільше туристам на Закарпатті подобаються гори, зокрема туристичний маршрут на Говерлу, а також водні ресурси – гірські озера, термальні води тощо. Улюбленою архітектурною памʼяткою визначено мукачівський замок Паланок, а найбільш цікавими заходами – закарпатські фестивалі, зокрема винні, Сакура Фест, фестиваль бограчу та бринзи. Серед природніх явищ, що захоплюють туристів, лідирують долина нарцисів, сакури, липова алея в Ужгороді та тюльпанові дерева.

Відтепер же почалося експертне обговорення розроблених візуальних зразків, яке триватиме місяць. Закарпатці зможуть обирати кращий з трьох вдосконалених туристичних брендів вже з наступного тижня на інформаційно-туристичному порталі http://www.transcarpathiatour.com.ua.

Окрім того, свою думку висловлять представники Спілки художників Закарпатської області та Координаційної ради з туризму та курортів.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...