Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Неділя, 28 травня 2017 13:31
youtube

Чим менша ціна – тим сумнівніша якість бензину та його походження

Чим менша ціна – тим сумнівніша якість бензину та його походження

Різницю у цінах на бензин можна пояснити неповною сплатою податків. В такій ситуації легальним гравцям ринку складно конкурувати із тими, хто ігнорує законодавство, вважає експерт.

КИЇВ. 6 липня. УНН. Значна різниця у цінах на одну й ту саму марку бензину на стелах різних АЗС дає підстави сумніватися щодо походження і якості реалізованих на них нафтопродуктів. Таку думку у коментарі УНН висловив експерт нафтового ринку Леонід Косянчук.

"На жаль, не існує прямої залежності вища ціна – гарантовано вища якість. Проте, скажу так, що у споживача є більше шансів придбати якісний бензин на тих АЗС, де його вартість є ближчою до верхнього цінового діапазону. Поясню. Коли я бачу ціну на пальне, що на дві-три гривні нижча від середньої по Україні – в мене навіть сумніву не виникає щодо легальності роботи цієї мережі. Тому, що коли порахувати у зворотньому напрямку, то виходить наступне: легальні оператори ринку мріють про прибуток із кожного літру десь копійок сорок, в кращому випадку, у той час як нелегальні оператори мають по вісім-десять гривень прибутку на літрі. Я веду мову про податки, які не сплачуються. Якщо ж платити все у повному обсязі – то виходить, що ті АЗС, що пропонують на 2-3 грн нижчу ціну – працюють собі у збиток. А цього, ми з вами розуміємо, бути не може", - наголосив він.

Л.Косянчук також повідомив про те, що різницю у цінах на бензин можна пояснити неповною сплатою податків. В такій ситуації легальним гравцям ринку складно конкурувати із тими, хто ігнорує законодавство.

"Сьогодні ринок легальний на межі виживання і виключно із-за того, що нелегальний ринок вичавлює його взагалі із бізнесу. Адже вони не платять податки і мають дійсно на порядок вищий прибуток із кожного літра ніж легальні продавці. Сьогодні сірий ринок “БРСМ”, різноманітні окремі бренди групи “Приват” надають такі знижки, які просто немислимі, якщо ви офіційно імпортуєте паливо. Тобто, якщо ставити такі ціни, як ставлять ці оператори ринку, то тоді працювати треба взагалі в збиток. Повторююсь, що ми логічно розуміємо, що у збиток ніхто працювати не буде. Тому, оператори легального ринку мусять зціпити зуби і виживати", - повідомив він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, майже 50% киян за якість пального обирають мережі АЗК WOG та ОККО.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...