Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Неділя, 22 січня 2017 12:53
youtube

Мережа АЗК “БРСМ-Нафта” провела щорічний захід “День спілкування з клієнтами”

Мережа АЗК “БРСМ-Нафта” провела щорічний захід “День спілкування з клієнтами”

КИЇВ. 8 липня. УНН. Вчора, 7 липня, національна мережа автозаправних комплексів “БРСМ-Нафта” провела щорічну акцію “День спілкування c клієнтами”.

В рамках проекту, близько 100 співробітників центрального офісу компанії “Стейт Оіл”, яка здійснює господарську діяльність мережі АЗК під брендом “БРСМ-Нафта”, вийшли на роботу на автозаправні комплекси Києва та області, де провели робочий день спільно з лінійним персоналом АЗК — на позиціях операторів і їх помічників (пістолетником).

Подібна акція в мережі “БРСМ-Нафта” проводиться вже другий рік поспіль. Таким чином, менеджмент компанії розраховує особисто отримати від відвідувачів відгуки про роботу автозаправних комплексів і, грунтуючись на отриманому досвіді, визначити слабкі і сильні сторони в якості обслуговування. “Збираючи інформацію, аналізуючи її, ми розуміємо які дії в управлінні, які нововведення в обслуговуванні нам необхідно впроваджувати щоб стати ще краще і комфортніше для наших клієнтів”, — вважає Олександр Мельничук, директор Департаменту стратегічного маркетингу мережі “БРСМ-Нафта”.

Після ретельного аналізу роботи автозаправних комплексів, в компанії “Стейт Оіл” планують розробити ряд тематичних корпоративних тренінгів, які регулярно проводяться для всього персоналу. Це допоможе підвищити якість обслуговування в мережі і вдосконалювати систему мотивації для співробітників АЗК.

"Відчувши на практиці тонкощі роботи лінійного персоналу на АЗК, ми зможемо поліпшити умови для роботи і вирішити ряд організаційних питань по роботі самих АЗК. Крім цього, ми працюємо з нашими співробітниками в рамках тренінгових програм, щоб орієнтувати їх на максимальний бізнес-результат, позитивне спілкування з клієнтами”, — каже Олена Забродська директор Департаменту з управління персоналом компанії “Стейт Оіл”.

Нагадаємо, що “День спілкування з клієнтом” проводиться в мережі “БРСМ-Нафта” щорічно. У наступному році планується розширити географію проекту і охопити всі області України, в яких представлена мережа АЗК під брендом “БРСМ-Нафта”.
Довідка компанії:

У 1995 році відкрилися перші автозаправні комплекси під брендом “БРСМ-Нафта”. На сьогоднішній день, це національна мережа АЗК яка налічує 170 сучасних автозаправних комплексів, представлених по всій території України. У мережі працюють понад 3 500 кваліфікованих співробітників. Паливо, що реалізовується в мережі, проводиться на кращих європейських нафтопереробних заводах, — Мажейкяйський “Orlen Lietuva” (Литва), “Rompetrol” (Румунія), “Naftan” (Білорусь), “Мозирський НПЗ” (Білорусь).

З 2015 року, здійснює операційну діяльність і організовує бізнес-процеси в мережі автозаправних комплексів під брендом “БРСМ-Нафта”, — компанія “Стейт Оіл”.

Контакти для представників ЗМІ:
Тел. +38 (044) −220-50-50
моб. +38 (067) −341-56-47
e-mail: pr@stateoil.com.ua

Джерело: УНН
Теги: АЗК
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...