Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 24 січня 2017 14:09
youtube
Новини: Економіка

Очікувати зниження ціни на автомобільний газ наразі підстав немає - С.Сапегін

Очікувати зниження ціни на автомобільний газ наразі підстав немає - С.Сапегін

КИЇВ. 18 липня. УНН. Ціна на автомобільний газ почала зростати з причини скорочення відвантажень нафтопродуктів з Мозирьського НПЗ. Це призвело до формування дефіциту пропозицій на ринку. І поки що немає підстав говорити, що ситуація з ціною на скраплений газ швидко зміниться на краще. Таку думку у коментар УНН висловив директор НТЦ "Психея" Сергій Сапегін, коментуючи здорожчання газу на АЗК.

“Обмеження поставок нафти на Мозирський НПЗ призвело до того, що завод скоротив відвантаження нафтопродуктів з заводу. Це призвело до того, що на ринку сформувався дефіцит пропозиції, — і ціна почала зростати. Ми спостерігали, що ціни почали рости спочатку в опті, і через деякий час на це відреагувала і роздрібна ціна також.

Тепер щодо подорожчання надалі. Питання обмеження нафти на Мозирсьскому НПЗ знаходяться в площині розгляду всіх енергетичних питань між РФ і Білоруссю. Зокрема, буквально зараз йдуть переговори щодо визначення ціни на природний газ, і я думаю, що обмеження поставок нафти були пов’язані якраз з цими переговорами. Тому, з цієї точки зору, я не бачу щоб проблема легко вирішилася, бо вже дуже високий рівень обговорення і занадто серйозний рівень проблеми”, — пояснив експерт.

За слова С. Сапегіна, ситуація на українському ринку скрапленого газу буде виглядати ситуативним дефіцитом та зростанням ціни.

“Для українського ж ринку це буде виглядати ситуативним дефіцитом, ситуативним зростанням ціни, проте ми знаємо що за такого роду швидкого зростанням ціни йде досить повільне її зниження. Тому з цієї точки зору оптимістичного настрою немає”, — сказав він.

Експерт також пояснив, що якщо раніше Республіка Білорусь виступала своєрідним буфером між російською нафтою і споживанням нафтопродуктів в Україні, то сьогодні цей буфер зникає і в руках росіян залишається концентрований інструмент для управління об’ємом і поставками нафтопродуктів на внутрішній ринок України.

“У більшій частині це стосується дизельного палива, але також і бензинів. Тобто, та частка ринку, яка досягала близько 50% ,яка була в Білорусі — вона зараз буде переходити в РФ. І з точки зору енергетичної безпеки країни, це досить тривожний симптом, і в умовах війни особливо”, — додав він.

Разом з тим, С.Сапегін зауважив, що вітчизняні нафтотрейдери не мають жодних надприбутків з рості ціни на газ, бо все це пояснюється економічною доцільністю, зокрема, дефіцитом.

“Я б не став говорити, що трейдери наживаються. Зрозуміло, що якщо на ринку формується дефіцит, і при цьому уряд ніяких заходів не приймає для того, щоб диверсифікувати поставки, для того, щоб менше залежати від одного постачальника нафти, нафтопродуктів, то бізнес просто працює. Тому я б не став так говорити”, — сказав він.

Нагадаємо, в Україні зросла вартість скрапленого газу на АЗК

Зазначимо, А.Куюн зазначив, що подорожчання газу на АЗС є економічно обґрунтованим, і його ціна може зрости ще на 1 грн.

Експерти пояснюють, що жодної змови ринку тут немає, і підстав для активних дій АМКУ також. Причини росту ціни на газ є економічно обґрунтованими, зокрема, це сталося через дефіцит газу в України.

За словами експерта паливного ринку Геннадія Рябцева, варто очікувати, що газ для автомобілів може дорожчати до 10,5 грн.

Також нагадаємо, що підвищення вартості скрапленого газу на АЗС — трейдерам не вигідно

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...