Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
понеділок, 23 жовтня 2017 р.10:38
Новини: Економіка

Забудовники почали практикувати індивідуальний підхід до клієнта не лише у преміум сегменті – експерт

Забудовники почали практикувати індивідуальний підхід до клієнта не лише у преміум сегменті – експерт

КИЇВ. 18 липня. УНН. Орієнтований на клієнта сервіс від забудовника перестав бути перевагою лише продажу житла у сегменті преміум. Про це у коментарі виданню КиевVласть сказала експерт з питань нерухомості Ярослава Чапко, пише УНН.

“На столичному ринку новобудов 79% займає бюджетне житло (економ- і комфорт-класу), близько 3% — нерухомість преміум-класу, 18% припадає на сегмент житла бізнес-класу. При продажах бюджетної нерухомості основним фактором залишається вигідна цінова пропозиція. При чому, мова скоріше не про ціну за метр, а про загальний конкурентний бюджет на квартиру. За порівняно однакових розцінок на житлову нерухомість одного класу і типу, для багатьох компаній важливим стає грамотна побудова роботи відділу продажів. При чому, якщо раніше поняття клієнт-сервіс можна було застосовувати переважно до продажу нерухомості класу преміум, то тепер ця практика поступово підхоплюється девелоперами, які будують для широкого прошарку киян і дорожать своїм брендом ”, - вважає Я.Чапко.

Загалом експерти вважають, що все конкуренція між забудовниками спонукає їх більше уваги приділяти роботі відділів продаж.

Як повідомляв УНН, найбільший столичний забудовник “Київміськбуд” окрім центрального відділу продажу відкрив кілька відділів безпосередньо поблизу будмайданчиків, зокрема компанія має відділ продажу у житловому комплексі “Французький квартал”, що на Печерську; відділ продажу на перетині вулиць Олени Пчілки та Драгоманова (Позняки, мікрорайон 4-а); відділ продажу у Подільському районі на вулиці Білицькій, 18-Б та відділ продажу у Святошинському районі, що розташований на вул. Антонова-Овсієнка, 4-а. Це у свою чергу дозволяє потенційному інвестору подивитися на майбутній об’єкт придбання.

У компанії розповіли, що намагаються спростити для клієнта процедуру підбору та придбання житла, зокрема для цього відкрито телефонну лінію зателефонувавши на яку клієнт може дізнатися попередню інформацію про об’єкт, що його цікавить (наприклад наявність у будинку вільних квартир, а також наявність та розмір знижок).

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...