Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 25 березня 2017 14:32
youtube
Регіональний директор
Помічник фінансового директора

В Україні стало більше якісного пального - експерт

В Україні стало більше якісного пального - експерт

КИЇВ. 5 серпня. УНН. В Україні значно покращилися ситуація із якістю пального. Завдяки активній позиції легальних операторів ринку, а також змінам до податкового кодексу, сьогодні життя сірих трейдерів, які заробляють на реалізації “бодяжного” бензину значно ускладнилося. Про це в ефірі однієї з українських радіостанцій повідомив експерт, Президент Асоціації “Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів” Леонід Косянчук, передає УНН.

За його словами найбільш катастрофічна ситуація із “бодяжним” пальним була у 2014 році.

“Ця "бодяга" в 2014 році ледь не задушили ринок, тому що кількість нелегального палива почала зашкалювати, і кількість такого продукту перевищувала те напівкримінальне паливо, яким торгували в Україні до Революції гідності.

Всі оператори ринку і наша Асоціація боролися проти цього, і нам вдалося домогтися змін до податкового кодексу, де ми змінили деякі позиції щодо ставок акцизу, і вдосконалили систему адміністрування — перейшли на формат електронного адміністрування акцизу.

Якщо це і не прибрало "бодягу" повністю з ринку, то дуже суттєво ускладнило життя цим недобросовісним операторам”, — розповів він.

Л.Косянчук зазначив, що відсоток неякісного палива в Україні значно скоротився.

“Вже його не так багато, і його не знайдеш на нормальних заправках”, — сказав він і додав, що сьогодні більше 85% — це імпортний бензин.

“Це добре, тому що ми не можемо завезти по імпорту неякісний бензин, навіть якби дуже хотілося”, — підкреслив експерт.

Основними країнами, з яких Україна імпортує пальне є Білорусь, Росія, Польща, Литва, Румунія та Греція.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, Інститут споживчих експертиз дослідив якість ДП на вітчизняних АЗС.

Найкращі показники якості продемонструвало дизельне пальне мережі АЗК WOG.

Так, за вмістом сірки у ДП, що є головним “екологічним” показником, усі відібрані проби (WOG (Mustang ДТ), ANP (Energy), КЛО (ДТ Евро), ОККО (ДТ Евро), AMIC (ДТ Евро), ТНК (ДТ Евро), LUXWEN (ДП ЕВРО), БРСМ — Нафта (ДТ Евро), Marshall (ДТ Евро) та SunOil (ДТ Евро) відповідали найвищому рівню Євро-5, проте рекордсменом став зразок WOG “Mustang ДП”, де вміст сірки нараховувався у обсязі всього 3 мг на кг.

А найгірші результати, за даними ICE, отримали проби пального мережі Marshall — 370 мг на кг.

Ще один значущий показник, який досліджували в ІСЕ — температура спалаху в закритому тиглі.

“Кращий результат, 70 градусів при нормативі не нижче 55, у палива WOG (Mustang ДП) і ОККО (ДП Євро). А ось у палива, придбаного в мережі Marshall значення було далеко нижче кордону — 47 С 0”, — повідомили експерти ІСЕ.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...