Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Середа, 07 грудня 2016 20:23
youtube

WOG став одним з лідерів в рейтингу клієнтоорієнтованості

WOG став одним з лідерів в рейтингу клієнтоорієнтованості

КИЇВ. 19 вересня. УНН. За даними дослідження ІСЕ, мережа АЗК WOG опинилась серед лідерів АЗК, які приділяють автовласникам найбільшу увагу, а мобільний додаток WOG PRIDE визнаний найбільш функціональним та зручним для водіїв. Про це з посиланням на результати дослідження Інституту споживчих експертиз повідомляє офіційний сайт WOG, передає УНН.

“Інститут споживчих експертиз (ІСЕ) провів масштабний аналіз пропонованих програм лояльності найбільших мереж АЗК, представлених в Україні з точки зору зручності і корисності, наявності мобільного сервісу, функціональності мобільних додатків та інших сприятливих факторів, які б дозволили автовласникам отримувати максимальну вигоду та комфорт від постійної співпраці з тією чи іншою мережею автозаправок.

Перевагу програмі лояльності "ПРАЙД" над конкурентами забезпечили:

проста реєстрація „не відходячи від каси“ та винагорода за неї протягом місяця (знижка 1 грн на кожен літр пального);

нарахування бонусів одразу ж після придбання пального або товарів в WOG CAFЕ на АЗК і поза АЗК (наприклад, в потягах „Інтерсіті“) і у WOG MARKET;

прив’язка бонусів до гривні.

До того ж клієнти, які заправляють в мережі WOG, постійно отримують спеціальну винагороду на пальне, каву, їжу та інші товари на АЗК.

А з точки зору покриття території України WOG має одну з найбільших кількість АЗК — близько 500 об’єктів”, — йдеться у повідомленні.

Лідером по кількості акцій на момент експертизи ІСЕ виявилась також компанія WOG.

“Найцікавішими, за даними дослідження, є партнерські акції, наприклад: з банком Unicredit, компанією „Автосоюз“, страховою компанією „ВУСО“, мережею хімчисток KIMS, супермаркетами Novus, фітнес-клубами мережі GOFIT, магазинами „База Автозвука“ тощо”, — дали у компанії.

Особливо в ІСЕ відзначили сервіс онлайн-купівлі пального від мережі АЗК WOG, тому, що в момент купівлі на картку зараховуються літри пального за фіксованою ціною.

“Вигода не тільки в вартості пального, напоїв і продуктів харчування, але і в комфорті від користування сервісами та послугами. Програма лояльності WOG, окрім широкого функціоналу, має ключову перевагу — можливість витрачати бонуси як на пальне, так і на інші товари, що робить програму лояльності максимально орієнтованою на клієнта; простою та вигідною”, — йдеться у висновку ІСЕ.

Джерело: УНН
Теги: WOG
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...