Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Пʼятниця, 15 грудня 2017 18:29

Private label від WOG: асортимент товарів розширюватиметься, кількість CAFÉ зростатиме

Private label від WOG: асортимент товарів розширюватиметься, кількість CAFÉ зростатиме

КИЇВ. 29 вересня. УНН. Основними причинами для створення власних торгових марок є те, що всі великі рітейлери зацікавлені в обороті товарів під private labels. Найчастіше вони коштують дешевше не на шкоду якості, а через те, що їх добре купують. З одного боку – це прибутково для бізнесу, з іншого – сприятливо позначається на іміджі бренду. Про це розповіли у компанії WOG, передає УНН.

“У кінці 2015 року ми відкрили перше кафе WOG CAFÉ сіті-формату, плануючи розширити мережу такого типу закладів до 200 точок у всій Україні. Плануємо втілити задумане до кінця 2020 року. До слова, зараз відкрито вже по одному WOG CAFÉ City в Києві і Львові, три кавові пойнти у ТРЦ Ашан і найближчим часом відкриваємо кафе у аеропорті Жуляни. У березні 2016 ми виграли тендер із обслуговуванню 14 поїздів Інтерсіті, де, по суті, також працюють наші WOG CAFÉ. Тоді ми і почали активно розвивати напрямок private labels”, — розповів начальник управління громадського харчування компанії “ВОГ РІТЕЙЛ” Максим П’ятаков.

Для того, аби задовольнити споживацькі смаки автовласників, у мережі розширили асортимент їжі і напоїв. До меню додали чізкейки, лаваш-роли, фіш-бургер і запровадили нову категорію в напоях — натуральні ягідні чаї: “Обліпиховий чай” і “Чай із чорною смородиною”. Також додали салати і йогурти в зручному форматі To Go.

За словами М.П’ятакова, на всі товари під ТМ WOG CAFÉ існує попит, проте є і лідери продажів, наприклад, “Обліпиховий чай”, “Вівсяна каша з сухофруктами”, чізкейк “Нью-Йорк”, лаваш-роли, кокосове печиво, всі кавові напої.

“Сьогодні в громадському харчуванні компанії WOG частка товарів під private labels становить вже понад 95%. У планах — розширити лінійку кавових напоїв, ввести пакетований чай під ТМ WOG CAFÉ і вводити сезонні пропозиції”, — повідомив він.

Щодо контролю якості виробництва товарів власної торгової марки, то в компанії ретельно підходять до підбору партнерів, тому вкрай рідко їх міняють. В основному всі підприємства, де WOG виробляє private labels, мають міжнародні системи перевірки якості. Крім зовнішніх незалежних аудитів, фахівці торговельної мережі також проводять і свої перевірки. Представники компанії присутні під час виготовленні партій продукції за певним графіком.

У компанії звертають увагу на те, що під час запуску товарів під своєю торговою маркою враховують передусім специфіку бізнесу. А це означає, що вони повинні бути якісними і зручними у використанні для покупця як на АЗК, так і в кафе, в автомобілі, на прогулянці в місті і навіть вдома, і при цьому економити його час.

Джерело: УНН
Теги: WOG
Підписуйтесь на наш Telegram-канал аудіоновин та слухайте новини УНН щогодини
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...