Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 23 червня 2018 04:08
Новини: Технології
45960

Facebook зможе аналізувати наскільки багатий чи бідний користувач

Facebook зможе аналізувати наскільки багатий чи бідний користувач

КИЇВ. 6 лютого. УНН. У Facebook запатентували статистичну методику для визначення соціально-економічного класу користувачів в залежності від їх освіти, місця проживання та історії поїздок. Про це йдеться в статті аналітиків CBInsights, передає УНН.

Новий патент передбачає, що система буде вгадувати, чи належить користувач до “середнього класу”, або двох інших класів, пише видання. Для цього він застосовуватиме так зване “дерево рішень” — інструмент, який використовують при складанні статистики та аналізу даних.

Система буде враховувати дані користувача, які знаходяться в розпорядженні Facebook. Соціально-економічне становище буде залежати від віку людини, рівня освіти, місця проживання, кількості гаджетів і наявності власного житла, регулярності користування інтернетом та історії подорожей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Користувачі проводять все менше часу в Facebook

У Facebook зазначають, що патент спрямований на “третю сторону, яка прагне підвищення обізнаності про продукти чи послуги онлайн-користувачів”. До представників такої відносять, приміром, приватні корпорації та благодійні організації.

Ймовірно, Facebook зможе використовувати технологію, щоб націлити свою рекламу та інший контент більш влучно.

Дерево рішень починається з визначення віку користувача. Це створює еталон для того, які інші точки даних будуть мати значення для визначення класу, наприклад, наявність власного житла є більш суттєвим показником для 30-40-річної аудиторії, аніж користувачів 20-річного віку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook буде надавати пріоритет у стрічці місцевим новинам

Система також міститить глобальну інформацію про дослідження ринку, яка допоможе навчити класифікатор атрибутам, що пов’язані з різними соціально-економічними класами.

Цей патент компанія оприлюднила разом із низкою інших патентів, які стосуються відстеження емоцій, оскільки Facebook, схоже, намагається отримати все більш докладні дані про те, як їх призначена для користувача база реагує на різні оголошення, контент і багато іншого.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...