Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Неділя, 28 травня 2017 06:46
youtube
Публікації: Політика

Огляд звіту нідерландської Ради безпеки щодо "Боїнга" MH17 і реакція офіційних осіб на нього в Україні та Росії

Огляд звіту нідерландської Ради безпеки щодо "Боїнга" MH17 і реакція офіційних осіб на нього в Україні та Росії

КИЇВ. 14 жовтня. УНН. Вчора Рада безпеки Нідерландів оприлюднила звіт після дослідження уламків літака малазійських авіаліній рейсу MH17, який збили 17 липня 2014 р над Донецькою областю. Росіяни і українці відреагували на презентацію результатів своїми прес-конференціями, на яких розповіли про своє бачення цієї трагедії, повідомляє УНН.

Звіт мав дати відповідь на запитання, чи можна було літати пасажирським літакам над зоною збройного конфлікту і чи дійсно "Бук" російського виробництва збив боїнг рейсу MH17.

Звіт презентував Голова ради безпеки Нідерландів Тьіббе Йустра. Стосовно України, він зазначив, що українська влада не закрила небо над сходом України у якості заходів безпеки і це спричинило аварію.

У звіті зазначається, що Україна не вжила достатніх заходів для обмеження руху літаків над зоною конфлікту на Донбасі, враховуючи те, що раніше український військовий літак був збитий на висоті 6,5-6.7 км, повідомили у звіті нідерландської Ради Безпеки.

З червня 2014 року пасажирським літакам заборонено літати на висотні нижче 7,9 км над Східною Україною, щоб військові літаки могли їх захистити від атак із землі. Після падіння "Боїнга" нижня межа для цивільних літаків була піднята до 9,7 км, повідомили у звіті.

"Українська влада не заборонила польоти над східною частиною України", - сказав Т.Йустра.

Він запропонував заходи, щоб уникнути таких катастроф у майбутньому. Голова Радбезу країни запропонував, щоб міжнародні організації, які займаються моніторингом авіапростору стежили за зонами конфліктів і оперативніше забороняли над ними прольоти.

“Ніхто і не міг уявити, що цивільна авіація знаходиться під загрозою. На сході України в період з 14 по 17 вересня відбувалося чимало рейсів. 61 оператор з 32 країни виконували рейси на цій території... Окремі оператори вважали, що такі рейси безпечні”, - сказав Т.Йустра.

Також він відзначив, що під час розслідування жодна сторона конфлікту не взяла на себе вину за катастрофу.

"Були знайдені залишки, які відповідали фрагментам зброї, знайденої у кабіні. Фрагменти і залишки фарби дозволяють ідентифікувати зброю як таку, зщо випущена з ракетного комплексу "Бук", - повідомив Т.Йустра.

Цю інформацію підтвердив і звіт нідерландської Ради безпеки. Там, що боєголовка , яка збила боїнг була, моделі 9N324M типу земля-повітря. Про це також свідчили осколки кубічної і неправильної форми в тілах потерпілих.

Боєголовка, згідно зі звітом вибухнула за 12,5 м. від кабіни, йдеться у звіті. Кут попадання уламків слідчі не встановили. Осколки влучили в ліву частину кабіни літака.

"В результаті імпульсу і тиску повітря члени екіпажу, які були в кабіні загинули негайно. Велика кількість фрагментів боєголовки були знайдені у їх тілах", - повідомили в звіті нідерландської Ради безпеки.

Після влучення боєголовки електропостачання в літаку зупинилося і записувальні прилади припинили роботу. Після потрапляння осколків, літак почав розвалюватися в повітрі, повідомив голова Ради безпеки Нідерландів Т.Йустра.

"Рештки літака продовжили летіти приблизно 8,5 км в східному напрямку. Верхня частина літака розділилася під дією потоків повітря зі швидкістю приблизно 900 км на годину", - повідомили у звіті.

Там також повідомили, шо записувальні прилади літака не фіксували ніяких звуків, за якими можна було би судити про наближення катастрофи.

"Запис звуку з кабіни припинився в 13:20:03. Звукова хвиля високої енергії тривала 2,3 мілісекунди була зафіксована на 20 останніх мілісекундах запису", - повідомили у звіті.

У звіті пропонується, щоб уникнути подібних катастроф у майбутньому тимчасово обмежувати повітряний простір в зонах конфлікту і інформувати про це інші країни, військовим диспетчерам авіапольотів координувати свої дії з цивільними авіаперевізниками. Цивільні авіаперевізники повинні краще збирати інформацію про небезпеки і реагувати на ризики.

В Українському уряді після презентації нідерладського звіту про падіння "Боїнга" провели прес-конференцію Віце-прем'єр-міністра, міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України і голови Міжвідомчої комісії з розслідування причин авіакатастрофи літака Боїнг-777-200 Геннадія Зубка.

Він повідомив, що відразу після падіння літака почалась пошукова операція. Тоді ж уряд створив комісію з розслідування причин авіакатастрофи. Також на базі ДСНС у Києві створили інформаційний штаб з питань проведення відповідних пошуково-рятувальних робіт.

19 липня Королівство Нідерлади теж створило міжнародні робочі групи із проведення розслідування. Україна їй передала повноваження вести слідство.

"23 липня 2014 року Україна прийняла рішення про передачу розслідування нідерландській стороні задля забезпечення його неупередженості та об’єктивності. Окрім цього, Україна підписала з нідерландською стороною кілька документів, зокрема Угоду між Національним бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами України та Радою з безпеки польотів Нідерландів про передачу проведення розслідування авіаційної події з повітряним судном Боїнг-777-200, Угоду про Міжнародну місію захисту розслідування створить сприятливі умови для проведення неупередженого, чесного та всебічного розслідування авіакатастрофи", - сказав Г.Зубко.

За словами Г.Зубка, Україна сприяла розслідуванню. У ньому брали участь представники України, Нідерландів, Малайзії, Австралії, Росії, США, Бельгії, Великої Британії, а також представники Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO).

"Нідерландські фахівці ґрунтовно проаналізували причини падіння літака, здійснили реконструкцію літака зі знайдених уламків, яка була представлена 10-12 серпня цього року у Нідерландах міжнародним експертам, залученим до розслідування", - сказав Г.Зубко.

Він сказав, що менш ніж за рік має бути закінчено слідство щодо падіння "Боїнга". 17 липня 2015 року, повідомив Г.Зубко, за указом Президента України було утворено робочу групу з питань запровадження міжнародного механізму притягнення до відповідальності осіб, винних у збитті літака рейсу МН 17, яка проводить активну роботу в цьому напрямку.

"Наступний крок – завершення кримінального розслідування, яке проводиться спільною групою з розслідування (Joint Investigation Team - ред.) за участю України, Нідерландів, Австралії, Бельгії та Малайзії, і буде завершено на початку 2016 року", - сказав Г.Зубко.

Варто зазначити, що російський концерн ППО "Алмаз-Антей", який є виробником зенітних комплексів "Бук" 13 жовтня 2015 року представив уламки літака, якого атакували "Буком" під час натурального експерименту. Вони навели іншу інформацію про модель боєголовки, яка збила "Боїнг" і звинуватили у вистрілі українську сторону. Прес-конференцію вони дали ще в обід, за кілька годин до презентації результатів розслідування нідерландською Радою безпеки.

За словами радника генерального конструктора концерну Михайла Малишевського, ракету, що збила літак, не могли запустити з території поселення Сніжне, яке контролювали сепаратисти.

"Результати моделювання і натурного експерименту наочно демонструють, що лівий двигун та ліве крило літака не уражається осколковим полем у разі прильоту ракети з боку Сніжного", - сказав М.Малишевський.

Генеральний директор "Алмаз-Антей" Ян Новіков перекинув вину на українську сторону.

"Якщо Boeing 777 "Малайзійських авіаліній" було збито зенітним ракетним комплексом "Бук", то уразила його ракета 9М38 з боку населеного пункту Зарощинське", - вважає Я.Новіков.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...