na-bazi-aeroportu-ta-gotelyu-yaroslavskogo-v-kharkovi-proveli-forum-z-rozvitku-nazemnoyi-infrastrukturi-aviagaluzi

На базі аеропорту та готелю Ярославського в Харкові провели форум з розвитку наземної інфраструктури авіагалузі

 • 8620 переглядiв

КИЇВ. 28 березня. УНН. Сьогодні у Харкові зібралися директори українських аеропортів, щоб обговорити шляхи розвитку наземної інфраструктури вітчизняної авіації. Про це повідомили в Асоціації "Аеропорти України" цивільної авіації (ААУЦА), передає УНН.

У конгрес-центрі luxury-готелю Kharkiv Palace 5*, що належить Ярославському, за підтримки команди побудованого і керованого бізнесменом Міжнародного аеропорту "Харків" відбулося засідання економіко-правового комітету ААУЦА. Захід присвятили обговоренню і напрацюванню стратегічних рішень, що впливають на розвиток і розширення аеропортової інфраструктури України. Зокрема, говорили про правове поле авіаперевезень і гармонізацію законодавства з країнами ЄС, регулювання розміру аеропортових зборів, режим використання земель, що перебувають у власності аеропортів.

Серед гостей, які прибули в Kharkiv Palace 5*, - керівництво ААУЦА, представники Державіаслужби та Міністерства інфраструктури України, ДП "Украерорух", аеропортів Києва, Одеси, Дніпра, Запоріжжя, Вінниці, Кривого Рогу, Полтави, Херсона та ін.

В.о. першого заступника голови Державіаслужби України Сергій Коршук сказав: "Це дуже корисна подія, коли і бізнес, і чиновники мають можливість поспілкуватися відверто, поговорити про ті питання, які на сьогодні існують".

Голова ААУЦА Петро Липовенко наголосив: "Ми вдячні за можливість провести засідання в таких комфортних шикарних умовах. Аналізуємо стан галузі і обговорюємо стратегічні питання".

Генеральний директор Міжнародного аеропорту "Харків" Володимир Васильченко розповів про досвід розвитку мережі рейсів і залучення авіаперевізників, а також прокоментував захід ААУЦА: "Ми сьогодні обговорюємо питання подальшого розвитку галузі. Ринок диктує нові ціни - прихід лоукостерів (низькобюджетних перевізників). І треба це враховувати в стратегії".

Власник і президент Групи DCH, інвестор будівництва харківського аеропорту і готелю KharkivPalace 5* Олександр Ярославський приїхав привітати учасників форуму: "Я дуже радий, що всі відгукнулися на нашу пропозицію. Зібралася вся еліта авіаційного бізнесу. Поділяться ідеями, думками і планами. І я сподіваюся, що все вийдуть після цього спілкування з якимись новими проектами. Тому що аеропорти українські, все працює для України. І це наше основне завдання - зробити так, щоб громадянам України, гостям нашої країни було комфортно".

Після завершення офіційної частини гості заходу відвідали Міжнародний аеропорт "Харків" і Центр підготовки пілотів "Ротор", що функціонує на його базі.

Міжнародний аеропорт "Харків" в його нинішньому вигляді з'явився в Харкові як один з об'єктів інфраструктури Євро-2012. Проект був реалізований у форматі приватно-державного партнерства, будівництво нового аеровокзального комплексу з 2 терміналів і реставрацію історичної будівлі старого терміналу профінансував Олександр Ярославський, виділивши на ці цілі 107 млн дол. Загальний обсяг інвестицій Ярославського в підготовку міста до Євро-2012 перевищив 300 млн дол., а в розвиток Харківського регіону - 1 млрд дол.

Будівельні роботи в харківському аеропорту, а потім і управління ним здійснюється Групою DCH. У 2018 році послугами Міжнародного аеропорту "Харків" скористалися близько 1 млн мандрівників, були відкриті 12 нових регулярних рейсів. У 2019 році планується збільшити пасажиропотік на 25%. Олександр Ярославський також заявив про готовність інвестувати приблизно 70 млн грн в будівництво термінального комплексу аеропорту в Дніпрі. На прохання мера міста він профінансував залучення авторитетних європейських експертів для оцінки варіантів реалізації проекту.

На початку березня фахівці AirportConsulting Vienna заявили, що найбільш привабливим сценарієм є розвиток існуючого аеропорту Дніпра: в цьому випадку інвестиції в 2 рази менші (200 млн дол. проти 400 млн дол.), а термін виконання робіт в 2,5 рази коротший (2 року замість 5 років) в порівнянні з освоєнням майданчиків greenfield - в чистому полі.

Українські Національні Новини

Економіка