porushennya-epidbezpeki-pasazhiriv-rei-su-z-gretsii-v-skyup-proveli-vnutrishnye-rozsliduvannya

Порушення епідбезпеки пасажирів рейсу з Греції: в SkyUp провели внутрішнє розслідування

 • 19908 переглядiв

КИЇВ. 10 серпня. УНН. Авіакомпанія SkyUp провела внутрішнє розслідування у зв'язку із сутичкою між пасажирами, через індивідуальні засоби захисту на рейсі PQ522 Іракліон-Київ та непрофесіональну реакцію бортпровідників і заявила -  "дії екіпажу відповідали правилам пасажирських авіаперевезень". Про це журналіст УНН повідомили в пресслужбі авіакомпанії SkyUp.

Цитата

“Так, у ЗМІ з’явилась інформація про непрофесіональні дії екіпажу на рейсі PQ522 Іракліон—Київ. Повідомляємо, що під час проведення внутрішнього розслідування було встановлено, що між пасажирами даного рейсу виник конфлікт стосовно неправильного носіння захисних масок та проведення відео-та фотозйомки без згоди однієї зі сторін”, — повідомили в SkyUp.

Деталі

У пресслужбі зазначили, що члени екіпажу, відповідно до інструкцій, регулярно повідомляли пасажирів про необхідність правильного носіння засобів індивідуального захисту. З тими, хто відмовився знаходитись без маски під час польоту, бортпровідники провели індивідуальні бесіди.

Як повідомили у пресслужбі SkyUp, більшість пасажирів одягнули маски та не знімали їх до кінця польоту. Проте один із пасажирів ігнорував усні зауваження бортпровідників. Член екіпажу виписав йому письмове попередження, після чого пасажир погодився одягнути маску та поводився спокійно до завершення рейсу. Тому командир повітряного судна прийняв рішення не викликати поліцію після приземлення літака.

У той же час пасажири запевняють, що інформація SkyUp - не відповідає дійсності, бо чоловік під час всього польоту залишався без маски і навіть вийшов з літака без неї. Редакція володіє матеріалами фотофіксації польоту, на яких видно, що дебошир так і не одягнув маску.

Попри це у SkyUp зазначають, що "дії екіпажу відповідають правилам пасажирських авіаперевезень".

“Ми вивчили всі деталі інциденту та дійшли висновку, що дії екіпажу відповідають правилам пасажирських авіаперевезень. Ми закликаємо всіх пасажирів бути відповідальними та дотримуватися встановлених правил на борту літака, одягати маски під час польоту для захисту свого здоров’я та здоров’я інших пасажирів”, — зазначили в SkyUp.

Окрім того, в SkyUp наголосили, що вони завжди дбають про безпеку пасажирів на своїх рейсах відповідно до встановлених правил пасажирських авіаперевезень.

В SkyUp повідомили, що через пандемію вони оновили правила поведінки на борту, а також посилили контроль з боку членів екіпажу за їх дотриманням.

За їх словами, у SkyUp працює наступний алгоритм дій у випадку порушення норм епідеміологічної безпеки:

● пасажиру роблять усне зауваження;
● у разі невиконання вимоги вручають письмове попередження (складається в двох екземплярах);
● якщо порушення продовжуються, можуть застосувати заходи стримування, аж до виклику поліції при приземленні за рішенням командира повітряного судна;
● у крайньому разі — занесення до “чорного списку” з можливою передачею інформації іншим перевізникам.

"Ми ретельно слідкуємо за дотриманням нашими працівниками цих норм та ретельно перевіряємо інформацію щодо можливих порушень", - додали у SkyUp.

Контекст

На борту літака авіакомпанії SkyUp, що виконував рейс PQ522 Іракліон-Київ, 6 серпня стався конфлікт між пасажирами, через індивідуальні засоби захисту.

Так, пасажир, який сидів у 6-у ряду, відмовився одягати маску, мотивуючи тим, що він завжди в житті робить те, що хоче.
При спробі зробити фотофіксацію цього факту, пасажир накинувся на людину, яка його фотографувала, спробував відібрати телефон та планшет, з вимогою видалити фото і погрозами стосовно їх публікації.

Силами інших пасажирів дебошира вдалося посадити на місце. Бортпровідники відразу жодним чином не відреагували на інцидент. Згодом бортпровідниця попросила одягнути маску, однак пасажир ніяк не відреагував. Варто зазначити, що інші пасажири після такого також почали дозволяти собі перебувати в літаку без маски.

Згодом на звернення інших пасажирів щодо неадекватної поведінки людей без масок бортпровідники просто перестали реагувати.

Пасажири цього рейсу об’єдналися для подачі колективного позову проти авіакомпанії та пасажира, який порушував правила безпеки.

Пізніше УНН в авіакомпанії SkyUp заявили, що з’ясують обставини недотримання інфекційної безпеки пасажирів на борту літака рейсу PQ522 Іракліон-Київ, де сталася сутичка між пасажирами, через індивідуальні засоби захисту.

Головний інфекціоніст Вінницької області Лариса Мороз заявила, що якщо на борту літака авіакомпанії SkyUp, на якому під час рейсу Іракліон-Київ деякі пасажири відмовились дотримуватися правил епідемічної безпеки, були носії коронавірусу, то всі невакциновані особи ризикували інфікуватись та захворіти.

Українські Національні Новини

Суспільство