prokuratura-u-ssha-podala-pozov-na-100-mlrd-dolariv-proti-kompaniyi-meta

Прокуратура у США подала позов на 100 млрд доларів проти компанії Meta

 • 21097 переглядiв

КИЇВ. 16 листопада. УНН. Прокуратура штату Огайо подала позов проти компанії Facebook, перейменованої нещодавно на Meta, через алгоритми її роботи стосовно дітей. Про це повідомила у понеділок газета The Wall Street Journal, передає УНН.

Деталі

Позов подано від імені інвесторів компанії та пенсійної системи штату, які вимагають від Meta відшкодування збитків на суму 100 млрд доларів.

“Керівництво Facebook стверджувало, що піклується про наших дітей і займається викоріненням онлайн-тролів, але насправді воно заради власної вигоди плодило страждання та роз’єднувало користувачів”, — наводить газета заяву генпрокурора Огайо Дейва Йотса.

Про позов

Як стверджується в позовній заяві, керівництво компанії в період з 29 квітня по 21 жовтня поточного року порушило федеральне законодавство, заради вигоди вводячи суспільство в оману щодо того, які негативні ефекти можуть мати її продукти на неповнолітніх. Позивачі, крім відшкодування збитків, вимагають від керівництва Meta вжити заходів, щоб знову не вводити в оману власних інвесторів.

Скандали навколо Facebook

У вересні The Wall Street Journal розпочало публікацію серії статей про шкідливі практики в роботі компанії та належних їй сервісів. Джерелом матеріалу для статей стали внутрішні документи, які колишня співробітниця компанії Френсіс Хауген передала журналістові газети. У них йшлося, зокрема, про те, що соцмережі компанії просували контент, потенційно небезпечний для здоров’я користувачів, але який викликає у них інтерес (наприклад, дівчатам, які вже страждають на анорексію, рекомендували підписуватися на групи, де обговорювалося схуднення). Для привернення уваги просувався чи не фільтрувався радикальний і навіть екстремістський контент.

25 жовтня із викривальними матеріалами виступив уже цілий консорціум американських видань. Джерелом знову стали одержані журналістами внутрішні документи. Як з’ясувалося, компанія практично ніяк не фільтрувала контент за межами США, що вело до використання її соцмереж для розпалювання ненависті та ксенофобських настроїв, наприклад, в Ефіопії та Індії. Усередині США моніторинг також був значно ослаблений після виборів президента 2020 року.

Засновник корпорації Марк Цукерберг стверджує, що всі звинувачення на її адресу — наклеп. Компанії дійсно часом доводилося приймати непрості рішення щодо контенту, визнав Цукерберг, проте вона ніколи не ставила вигоду вище за здоров’я користувачів.

Українські Національні Новини

Новини Світу