protyagom-dvokh-tizhniv-kampaniyi-udar-vitrativ-mayzhe-46-mln-grn

Протягом двох тижнів кампанії "УДАР" витратив майже 46 млн грн

 • 9182 переглядiв

КИЇВ. 21 жовтня. УНН. Київська міська територіальна виборча комісія опублікувала першу частину проміжних фінансових звітів місцевих партійних організацій та кандидатів. Київський осередок партії УДАР подав інформацію про витрати за період від 2 до 14 жовтня. Загальна сума витрачених коштів сягає майже 46 млн грн, передає УНН із посиланням на “ЧЕСНО”.

Повідомляється, що левова частка витрат партії припадає на телерекламу. Загалом за ефірний час сплачено понад 33 млн грн. Відповідно до звіту, рекламу УДАР замовляв у “Нового каналу”, “Інтера”, ICTV, СТБ, “1+1” та ТРК “Україна”.

Витрати столичного осередку УДАР на зовнішню рекламу сягнули 6,2 млн грн.

Реклама в інтернеті коштувала УДАРу 4,6 млн грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Свіжа соціологія: шансів перемогти у першому турі у Кличка немає

Натомість, на друковані матеріали УДАР витратив приблизно 1,6 млн грн.

“Примітно те, що за розповсюдження листівок агітаторам сплачено лише 35 тисяч. Партія могла залучати волонтерів або ж заплатити готівкою, яка поза виборчим фондом.

Рух ЧЕСНО моніторив, як працюють агітатори в Києві. Роздавачі листівок зізнавалися журналістам, що їм платять 500 гривень на день на руки”, — йдеться у повідомленні.

У “ЧЕСНО” додали, що проміжні фінансові звіти відображають лише офіційні витрати від моменту відкриття виборчого рахунку до 14 жовтня.

“Тож УДАР прозвітував фактично тільки за кілька тижнів кампанії, тоді як першу рекламу Кличка Рух ЧЕСНО зафіксував ще в середині серпня”, — уточнили у “ЧЕСНО”.

Як писав УНН, голова партії “УДАР” Віталій Кличко очолив рейтинг мерів за кількістю провалених обіцянок.

А експерти називають Кличка “мером епохи деградації столиці”. Кажуть, що підсумком його роботи стало те, що Київ уперше втратив статус “провідного міста країни”, поступившись Харкову та Одесі.

Українські Національні Новини

Політика