sbu-zatsikavila-informatsiya-pro-diyalnist-ofshornogo-biznesmena-nila-smita

СБУ зацікавила інформація про діяльність "офшорного бізнесмена" Ніла Сміта

 • 10093 переглядiв

КИЇВ. 17 квітня. УНН. Служба безпеки України відреагувала на повідомлення у ЗМІ про те, що нові бізнес-партнери горілчаного заводу “Гетьман” можуть мати стосунок до російського бізнесу, передає УНН.

Напередодні інформацію з цього приводу оприлюднило видання “Капітал”. Журналісти констатували, що іноземці Ніл Сміт та Джонатан Вейл через підконтрольні їм офшори уклали угоди із заводом “Гетьман”.

“Сьогодні ж, офшорна компанія Ніла Сміта “Істерн Беверидж Компані Лімітід” (Кіпр) передала підконтрольному Джонатану Вейлу офшору “Зафорпо Вентурес” ліцензійні права на низку ТМ українських горілок. І хоча реальними власниками горілчаних брендів ні Сміт, ні Вейл не є, надалі вони підписали договір про співпрацю з випуску алкогольних напоїв з “Гетьманом”, — повідомило видання.

Разом з тим, журналісти розповіли про причетність Джонтаната Вейла до таких бізнес активів в РФ, як “ВОТЕРХАУС”, “ДСТ”, “ПЕРШИЙ КУПАЖНИЙ ЗАВОД”, тощо. У вказаних підприємствах Вейл мав частки, або ж керував окремими із них.

Зважаючи на ці дані, УНН звернувся із запитом до СБУ з проханням про коментар.

“Викладена інформація врахована відповідними підрозділами Служби безпеки України в оперативно-службовій діяльності”, — відповіли в СБУ, пообіцявши ще й вжити “заходів реагування відповідного до чинного законодавства” за наявності підстав.

Як писав УНН, офшорні компанії Ніла Сміта та Джонатна Вейла у судах на разі намагаються довести своє право на торгові марки української горілки Medoff. Поки що — безуспішно, оскільки суди трьох інстанцій відмовили представникам іноземців у скасуванні свідоцтв на знаки для товарів і послуг, які належать сьогодні столичній компанії “Істерн Беверідж Трейдінг”.

Раніше директор Beverage Trading Company (компанія-правонаступник “Істерн Беверідж Трейдінг”) Олексій Ковалевич публічно заявив про спробу колишніх бізнес-партнерів, зокрема і Джонатана Вейла, фактично відібрати у компанії її права на торгові марки шляхом виведенням брендів на офшорні структури.

Українські Національні Новини

Економіка