toplist-ukrayinskogo-kinomana-u-2021-rotsi-za-versiyeyu-volia

Топлист українського кіномана у 2021 році за версією Volia

 • 22518 переглядiв

КИЇВ. 14 січня. УНН. 2021 рік був багатий на прем’єри фільмів, серіалів та ТВ-шоу. Як і завжди, абоненти Volia мали змогу одними з перших переглядати всі топові новинки. Загалом за минулий рік користувачі дивилися контент понад 5 мільйонів разів, а загальна тривалість переглядів сягнула 3 мільйонів годин. І це не дивно, адже кіноманам було з чого вибирати: онлайн-кінотеатр Volia TV є одним із найбільших в Україні та налічує понад 20 тис. фільмів і серіалів від таких кіностудій, як Disney, Marvel, Pixar, DreamWorks, Universal, Paramount Pictures, Fox, Start і Film.ua, пише УНН.

Проаналізувавши історію переглядів, компанія Volia склала власний рейтинг фаворитів українців серед кінострічок та мультфільмів.

Тож у 2021 році в топі були такі фільми:

“Мумія” (2017)
“Велика стіна” (2016)
“Чаклунка” (2014)
“Бетховен” (1991)
“Морський бій” (2012)
“Півтора шпигуна” (2016)
“Бетховен-2” (1993)
“Аладдін” (2019)
“Аліса в Країні чудес” (2010)
“Хоббіт: Несподівана подорож” (2012)

А тепер до мультів! Це, зокрема:

“Крижане серце” (2013)
“Коко” (2017)
“Рапунцель: Заплутана історія” (2010)
“Думками навиворіт” (2015)
“Добрий динозавр” (2015)
“Ваяна” (2016)
“Історія іграшок — 3: Велика втеча” (2010)
“У пошуках Дорі” (2016)
“Шрек” (2001)
“Тачки-2” (2011)

“Як і в попередні роки, українці знову обрали фаворитами фільми класичного сінематографа — "Чаклунка“, "Бетховен“ та "Аладдін“. Припускаємо, що на це вплинули унікальні пропозиції нашого онлайн-кінотеатру, які ми розробили, ґрунтуючись на дослідженнях трендів та уподобань аудиторії. І це не тільки про вибір фільму на вечір! Одне з найголовніших бажань наших клієнтів — можливість дивитися різний контент на різних гаджетах. Ми почули це і зробили відповідні поліпшення — тепер насолоджуватись переглядом можна всією родиною одночасно на трьох девайсах! Крім того, лише за 2021 рік ми додали понад 7000 топових фільмів, серіалів і мультфільмів. Це, звичайно, не кінець — ми й надалі робитимемо все можливе, щоб створювати найкрутіший клієнтський досвід”, — прокоментували представники компанії.

Тип контенту має значення: абоненти Volia використовували різні гаджети для перегляду залежно від того, що саме обирали для перегляду. Наприклад, шанувальники футболу вважали за краще стежити за іграми нашої команди у Європі через смартфон або планшет (близько 33%). Трохи менше користувачів віддали перевагу медіаприставкам (31,3%). На третьому місці опинився Smart TV (20,4%), а на четвертому (воно ж останнє) — ноутбуки (15,5%). А ось із кіноманами ситуація зовсім інша: абсолютними лідерами виявилися медіаприставки (87,2%). За ними скромно розмістилися Smart TV (6,8%), смартфони та планшети (4,7%) і ноутбуки (1,2%).

До речі, компанія Volia продовжує поліпшувати рівень свого ТВ-сервісу. Одне з нововведень — можливість отримати безкоштовно або в розстрочку* сучасні медіаприставки та перетворити свій старий телевізор на сучасний Smart TV.

* залежно від тарифного плану

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу