“Порівнюючи з Варшавою: там живе майже два мільйони містян, а на маршрути виходить 2 500 одиниць транспорту. Натомість у Києві, на майже чотири мільйони жителів, припадає лише 920 одиниць”, — зазначила вона.
На думку Верещук, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости. Натомість транспортну стратегію Світового банку, розроблену для Києва у 2015 році, досі навіть не почали впроваджувати.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Верещук про “пакунок малюка”: мамочки мають відчувати допомогу держави
У пріоритеті, вважає кандидатка, мають бути трамваї, тролейбуси, велосипеди, електросамокати. Також слід перезапустити міську електричку.
Як писав УНН, у Києві є близько 12 розроблених стратегій розвитку різних сфер життя столиці, проте рівень їх реалізації в середньому становить близько 2-3%.