u-ssha-nazvali-obsyagi-vitrat-na-reklamu-likiv

У США назвали обсяги витрат на рекламу ліків

 • 6538 переглядiв

КИЇВ. 1 квітня. УНН. Витрати американських фармацевтичних компаній на рекламу ліків рекордно зростають. Про це свідчать результати останнього дослідження, проведеного фахівцями Дартмутського коледжу (США), передає УНН з посиланням на qz.com.

Повідомляється, що у 1997 році фармкомпанії США витратили на рекламу рецептурних ліків 17,1 млрд дол., у 2016 році цей показник досяг 26,9 млрд дол. Майже 75% витрат (20,3 млрд дол.) рішло на просування ліків фармкомпаніями лікарям.

"Маркетинг для лікарів передбачає відправку платних представників в офіси лікарів, щоб обговорити препарат, надати безкоштовно його зразки і підняти питання можливої суми компенсації за просування ліків лікарем", - йдеться в повідомленні.

Також повідомляється, що з 1999 по 2016 рік видатки жителів США на рецептурні ліки виросли з 116,4 до 329 млрд дол.

Нагадаємо, за приховану рекламу "потрібних" препаратів аптечні мережі беруть майже 200 млн грн щомісяця.

Також нагадаємо, що українські політики внесли в Раду законопроект про реформу аптечного ринку (№ 8591-д). У ньому автори запропонували обмежити кількість аптек у одного власника до 4 установ або до 15, якщо аптека матиме ліцензію на виробництво препаратів в рамках однієї області.

Категорично проти такої ініціативи виступили представники великого мережевого аптечного бізнесу. Боячись втратити монопольне становище на ринку, вони активно дискредитували норми запропонованого "аптечного закону" в ЗМІ, вважає Олена Прудникова.

При цьому експерт відзначає, що малий і середній аптечний бізнес цілком підтримують запропонований парламентом "аптечний" законопроект, тому що його норми здатні зупинити дискримінацію дрібних аптек на ринку.

Українські Національні Новини

Новини Світу