uchasniki-turistichnoyi-galuzi-mayut-vikoristati-karantin-dlya-perezavantazhennya-tkachenko

Учасники туристичної галузі мають використати карантин для перезавантаження - Ткаченко

 • 9034 переглядiв

КИЇВ. 19 жовтня. УНН. Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко заявив, що учасники туристичної галузі мають використати карантин для перезавантаження й бути готовими після завершення скористатися можливостями, які будуть створені для розвитку туризму. Про це УНН повідомляє з посиланням на пресслужбу Харківської ОДА.

“Олександр Ткаченко зазначив, що всі учасники туристичної галузі мають використати карантин, щоб перезавантажитися й бути готовими після завершення скористатися можливостями, які будуть створені для розвитку туризму”, — йдеться в повідомленні.

Ткаченко нагадав, що в парламенті на розгляді в другому читанні знаходиться законопроєкт про 7% ПДВ на культурні послуги.

“Це вагомий крок, який означає, що ми йдемо назустріч креативній індустрії й туризму в тому числі. Також у нас передбачені гранти Українського культурного фонду — в принципі 3 програми вже завершено на сьогодні — це 580 млн грн. Ми знаємо, туристичні компанії могли подаватися на ці гранти — 10 — 15% подалися на компенсації, пов’язані з втратами через карантин”, — розповів Ткаченко.

Крім того, за словами міністра, кошти держбюджету для підтримки галузі виділяються Державному агентству розвитку туризму України.

Перша заступниця голови ХОДА Тетяна Єгорова-Луценко зазначила, що на Харківщині в межах державної програми визначено шість “туристичних магнітів”. Найактуальнішими для туристів є два: Шарівський палацово-парковий комплекс “Садиба” та Національний літературно-меморіальний музей Г.С. Сковороди.

Про роботу ОКЗ “Харківський організаційно-методичний центр туризму” під час карантину розповіла його директорка Валентина Холодок. Вона відзначила, що за цей час було впроваджено альтернативні форми роботи.

“Попри обмеження Департамент культури і туризму ХОДА та наш центр не тільки не припинили діяльність, а навпаки активізували роботу. Ми реалізували низку проєктів, зокрема, в напрямках промоції та організаційно-методичної роботи”, — підкреслила Холодок.

За її словами для підвищення якості промоції, туристичної привабливості Харківщина долучилася до Всеукраїнського челенжу “Мандруй Україною”, започаткованого Державним агентством розвитку і туризму, який мотивує українців ділитися своїми подорожами країною та відкривати привабливі місця для майбутніх мандрівок. З метою популяризації туристичних можливостей Харківщини центр разом з командою Ukraine Open — Віртуальні мандрівки містами України з липня цього року проводили зйомки туристичного контенту у вигляді 3D-турів, аеропанорам, відеосинхронів з мобільним додатком.

“У період карантину на регіональному рівні проводиться інформаційна кампанія „Віртуальні подорожі Харківщиною“. До челенжу „Я екскурсовод. Харківщина туристична“ долучилися фахівці, і в результаті мережу наповнили цікаві розповіді про об’єкти та туристичні маршрути — всього 29 авторських дописів. Проведено роботу пересувної виставки „Харківщина — туристичні відкриття“ для розвитку галузі в громадах тощо”, — сказала Холодок.

Нагадаємо, Кабінет Міністрів України підтримав внесення змін до надання фінансової державної підтримки суб’єктом мікропідриємництва та малого підприємництва, що у першу чергу стосується сфери культури та туризму.

Українські Національні Новини

Політика