wog-stvoriv-pablik-chat-v-viber

WOG створив паблік чат в Viber

 • 15187 переглядiв

КИЇВ. 16 лютого. УНН. Паливна і рітейл компанія WOG продовжує посилювати свою присутність у віртуальному середовищі. Компанія запускає паблік чат в популярному месенджері Viber, передає УНН з посиланням на реліз компанії.

Знайти паблік чат легко: користувачеві слід звернутися за посиланням chats.viber.com/wogpride або набрати в пошуку чатів wog pride.

Компанія обіцяє, що контент паблік чату буде інформаційно-розважального спрямування: поради, лайфхаки, цікаві добірки, графіка, багато фану, тематичних історій і виключно важливі новини. По суті, паблік чат від WOG — це адаптована версія соціальних сторінок бренду, але з урахуванням можливостей сервісу та інтересів його користувачів. Також тут буде багато ексклюзиву — тільки для користувачів Viber і фанів WOG.

"WOG активно експериментує з технологічними рішеннями, багато в чому випереджаючи інших гравців паливного ринку. Починаючи з запуску мобільного додатку WOG PRIDE на Android і iOS (сьогодні кількість користувачів близько 200 тис.), компанія всіляко намагається вийти і на інших платформах, де присутні як нинішні, так і потенційні клієнти. Наприклад, в сервісі Telegram були поширені фанові стікери, на Apple Watch і Samsung GEAR S3 з’явилися розширення популярного додатка WOG PRIDE, а в Facebook Messenger і Telegram недавно запущений віртуальний помічник — бот“,- йдеться у повідомленні.

Крім паблік чату у Viber, WOG незабаром планує аналогічно випустити бота для Telegram. До того ж, компанія вже використовує в Viber сервіс для розсилки повідомлень і спеціальних пропозицій.

Голова діджитал-департаменту WOG Дмитро Демидов зазначає, що в Україні Viber вже привернув критичну масу аудиторії — сервіс нараховує понад 16 млн зареєстрованих користувачів, які готові сприймати його не тільки як засіб для листування і дзвінків.

“Багато в чому месенджери — це новий вид соціальних мереж, це лояльна платформа для комунікації з клієнтом, в обхід гарячих ліній, безлічі кліків і пошуку інформації в інтернеті. При цьому вагома частина спілкування з користувачами — це інфотейнмент. Брендам потрібно бути корисними, інакше ніяк”, — робить висновок Дмитро Демидов.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу