yak-lokdaun-vplinuv-na-prodazh-kovbas-ta-kopchenogo-myasa-rozpovili-v-mkhp

Як локдаун вплинув на продаж ковбас та копченого м’яса: розповіли в МХП

 • 24361 переглядiв

КИЇВ. 29 січня. УНН. В МХП Юрія Косюка розповіли як локдаун у 2020 році вплинув на продаж ковбас та інших напівфабрикатів, повідомляє УНН.

Цитата:

"У результаті складного середовища в HoReCa (спеціальний бренд, розроблений для індустрії гостинності: готель, ресторан, кафе - ред.) та в роздрібній торгівлі, через локдауни, спричинені COVID-19 у 2020 році обсяг продажів готової м’ясної продукції (ковбас та копченого м’яса) зменшився на 8% та склав 25 392 тонн", - коментують в МХП.

Деталі

Середня ціна за минулий рік зросла на 13% та склала 70,78 грн за 1 кг (без ПДВ). Обсяг продажів напівфабрикатів зріс на 3% (нижче, ніж очікувалось) та склав 19 905 тонн. Середня ціна знизилась на 3% та становила 39,94 грн за 1 кг (без ПДВ).

Довідка УНН: МХП – провідний виробник курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку, який володіє та контролює всі етапи виробництва курятини. МХП володіє брендами "Наша Ряба", "Qualiko", "Ukrainian Chicken", "Sultanah", "Assilah", "Секрети Шефа", "Kurator", "Легко!", "Бащинський".

Українські Національні Новини

Економіка