В Україні аудиторія неактивно реагує не послуги телемаркетингу - М.Тугай
"Ми продаємо інтернет послуги, супутникове телебачення, книги, каталожну торгівлю. 90% провайдерів України продають свій продукт через такий канал як телефон", - додала вона.
За її словами, продажі інтернету нормально сприймаються абонентами, а важче продавати такий продукт як супутникове телебачення. "Дуже важко продати продукт, який коштує дорожче 200 гривень, а супутникове телебачення продається в районі 400-500 доларів перше підключення. Легше всього продаються продукти в районі 100 грн, а саме інтернет, книги, буклети, дрібні продукти, які приходять людям поштою, а вони вже забирають і оплачують", - розповіла М.Тугай.
Вона також додала, що її компанія хотіла б також продавати страхові послуги по телефону, але на сьогоднішній день, на жаль, цей продукт в Україні не продається так активно, як він продається в Європі.