Український ринок витратних матеріалів знизився за рік на 34%
Аналітики досліджували обсяги продажів оригінальних картриджів та тонерів, сумісних картріджів і тонерів, систем безперервної подачі чорнила, перезаправок, здійснюваних як самими користувачами, так і в спеціалізованих сервісах і підробки.
Зростання ринку в кількісному вираженні не впливає на збільшення обсягів друку. Такі показники є результатом істотного збільшення частки перезаправок і викликаного цим зниження ресурсу перезаправленного картриджа. У той же час відмічено зростання частки користувачів, які здійснюють перезаправке самостійно. Частка оригінальних витратних матеріалів у грошовому виразі скоротилася з 46 до 37%.
На початку 2009 року користувачі намагалися знизити витрати на друк, і скорочення використання оригінальних витратних матеріалів стало очікуваним кроком. Багато виробників оригінальних "розходників" досить оперативно відреагували на зменшення попиту, запропонувавши більш привабливі ціни, і в другому півріччі змогли поліпшити свої позиції.