Опозиція зупинила підвищення податку на рекламу - А.Шевченко
"Згідно з інформацією, яку ми мали, у цьому бюджеті планувалося підвищення податку на рекламу для телебачення у 42 рази, для друкованих видань - в 35 разів", - зазначив А.Шевченко.
"Якби це стало реальністю, це було б великою проблемою для медіа-ринку, і багато мас-медіа були б поставлені на межу виживання", - сказав він.
За словами А.Шевченка, на нараді представник Міністерства фінансів офіційно заявив, що підвищення податку на рекламу не планується.
"Тобто Мінфін відмовився від цієї ідеї і до кінця дня має буди офіційна заява міністра або заступника міністра на підтвердження цієї позиції", - сказав БЮТівець.
"Це перемога здорового глузду і результат спільних, злагоджених дій громадськості, медіа індустрії, а також опозиції, коли своєчасно були виявлені документи про підготовку цього явно неадекватного рішення", - сказав А.Шевченко.
Він підкреслив, що у 2010 році рекламний і медіа-ринок працюватиме за тими правилами, за якими він звик працювати.