Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Дякуємо лікарям, які рятують країну!
Новини: Київ
19005

Київ отримає додаткові надходження від реклами в метро

Київ отримає додаткові надходження від реклами в метро

КИЇВ. 12 грудня. УНН. 10 грудня 2013 року Вищий господарській суд України задовольнив касаційну скаргу Київської міської державної адміністрації та КП "Київський метрополітен" до компанії-оператора реклами на транспорті. Про це повідомив заступник голови КМДА – керівник апарату Олександр Пузанов, передає УНН.

Суд вніс зміни до договору та зобов’язав компанію сплачувати за використання майна метрополітену для розміщення реклами за діючими тарифами. За розрахунками сума додаткових надходжень до бюджету від цього оператора складе приблизно 250 тисяч грн на рік.

Як розповів О.Пузанов, договір з цією компанією був укладений у 2007 році на доволі тривалий термін – 10 років. З 2007 року компанія сплачувала за користування майном київського метрополітену лише 6,9 тисяч гривень на місяць. Платити місту за діючими тарифами оператор відмовлявся.

"Ми були змушені відстоювати інтереси громади у судах і оскаржувати несправедливі угоди, які були укладені керівництвом метрополітену у попередні роки. Це дуже серйозна та кропітка позовна робота, але результат вартий зусиль", – розповів Олександр Пузанов.

Як повідомлялося, з вересня 2012 року в столиці діють нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами. Плату за розміщення зовнішньої реклами було середньозважено збільшено на 23%. Тарифи на розміщення реклами на транспорті зазнали більш істотних змін, оскільки вони були надто низькими. Наприклад, за монітор всередині вагону метро оператор сплачував місту лише 3,75 грн на місяць, а за рекламну площу на дверях вагону – 16 грн/кв.м на місяць. При цьому для рекламодавця площа у метро обходиться майже в сотню разів дорожче – за прайсовою вартістю 1 кв.м. на дверях вагону коштує 1000-1500 грн на місяць. Новий тариф складає відповідно 35 грн. та 150 грн/кв.м. на місяць.

Тарифи були узгоджені з Антимонопольним Комітетом України, який визнав їхню обґрунтованість.

Нагадаємо, річний план надходжень від реклами був виконаний ще у жовтні, коли місто отримало 105,3 млн грн від розміщення реклами. Від розміщення зовнішньої реклами надійшло 95,7 млн грн, а від реклами на транспорті – 9,6 млн грн. Це у 64 рази перевищує показник 2012 року, коли розміщення реклами на транспорті принесло місту лише 150 тис. грн.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на канал новин УНН у Telegram